Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه شاهد تغییر ملموسی در موضع امارات هستیم، در عین حال تاکید کرد هیچ تفاوتی میان نظامیان سعودی و اماراتی وجود ندارد، زیرا آنها هنوز در صحنه درگیری وجود دارند و اهداف قانونی نیروهای ما هستند. ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،‌محمد البخیتی عضو ارشد انصارالله یمن اظهار داشت: دشمن باید در محاسبات خود بازنگری کند و در اولین فرصت از یمن خارج شود، مردم یمن توانستند، معادله قدرت را تغییر دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه موشک های شلیک شده محلی و بسیار دقیق بود، افزود: عملیات امروز در چارچوب تغییر در موازنه های قدرت به نفع نیروهای یمنی بود.

عضو ارشد انصارالله یمن گفت: فریب خوردگان که با نیروهای متجاوز ائتلاف کرده اند اطمینان خاطر می دهیم که از بازگشت به آغوش وطن نگران نباشند.

وی گفت: کشورهای متجاوز درصدد به زانو درآوردن خائنان و سپس کنار گذاشتن آنان هستند.

البخیتی افزود: قدرت هایی که ائتلاف متجاوز را آورده اند از حاکمیت و استقلال یمن دست کشیده اند.

وی گفت : این عملیات در قالب هدف قرار دادن عناصری است که برای تجاوز به مردم برنامه ریزی می کنند و حمله به الدمام در چارچوب پاسخ به تجاوزات سعودی هاست.

البخیتی گفت: موضع ما مشخص است، ما خواهان صلحی هستیم که امنیت را برای همه به ارمغان بیاورد.

وی افزود: به خاطر عملیات ما، موازنه های قدرت میان گروه های یمنی و نیروهای متجاوز در حال تغییر است.

البخیتی گفت: متجاوزان به فکرمنافع مردم خود نیستند و فقط با تغییر موازین قدرت مواضع خود را تغییر می دهد.

این عضو انصارالله گفت: به این باور رسیده ایم که متجاوزان حتی با ناامیدی درصدد تحقق اهداف خود هستند و حملات امروز تاکیدی بر این است که ما در مسیر درست قرار داریم.

وی افزود: نیروهای متجاوز درصدد نقض آتش بس در الحدیده هستند، ولی ما نیز برای زمینه سازی جهت راهکار های سیاسی به تعهدات خود پایبند خواهیم بود.

البخیتی گفت: سلاح های ما توان رسیدن به عمق امارات را دارد، اما شاهد تغییر ملموسی در موضع امارت هستیم .

وی افزود: سلاح هایی که عربستان می خرد بار سنگینی برایش شده در حالی که ما خود به تولید کنندگان سلاح و به روز کردن آن تبدیل شده ایم .

حمله پهپادی موشکی به پادگان متجاوزان در عدن/ کشته شدن شماری از فرماندهان سعودی و اماراتی

البخیتی گفت سلاح های متجاوزان از سلاح های ما پیشرفته تر است، ولی ما نیز با بهره برداری از سامانه های جدید ، سلاح هایمان را طراحی می کنیم .

وی افزود: برخی محافل بین المللی نه برای انگیزه های انسانی یا اخلاقی بلکه برای اینکه رژیم عربستان به خطر افتاده در صدد پایان دادن به جنگ هستند.

به گزارش العالم، سرتیپ عزیز راشد معاون سخنگوی نظامی ارتش یمن نیز گفت : عملیات ما برای مجبور کردن دشمن به قبول صلح است .

وی افزود : به زودی از موشک پیشرفته ای که پایگاهی در الدمام را هدف قرار داده بود رونمایی خواهد شد.

راشد افزود: این عملیات به خوبی ناتوانی نیروهای اماراتی و سعودی از جذب مزدوران و مقابله با نیروهای یمنی را نشان داد.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "یمن"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار یمن اخبار یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۴۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظامیان آمریکا و روسیه در نیجر در پایگاهی واحد مستقر هستند

یک منبع آگاه اعلام کرد نظامیان روسیه و آمریکا در نیجر در یک پایگاه واحد مستقر شده‌اند، اما به یکدیگر دسترسی ندارند.

به گزارش ایسنا یک مقام آمریکایی گفت نیروهای روسیه در نیجر در پایگاه نظامیان آمریکا مستقر شده‌اند؛ اما تقسیم نیروها به نحوی است که آنها به سربازان آمریکا دسترسی ندارند.

این مقام آمریکایی گفت: «روس‌ها در مجموعه‌ای مجزا مستقر هستند و به نیروها و تجهیزات آمریکایی دسترسی ندارند. ما به نظارت بر این وضعیت ادامه داده و تمامی اقدامات لازم و پیشگیرانه را برای تضمین امنیت نیروها، تجهیزات و تاسیسات آمریکایی به کار می‌گیریم.»

این مقام آمریکایی گفت که نیروهای روس چند هفته قبل به پایگاه هوایی ۱۰۱ آمده‌اند، پایگاه نیروی هوایی نیجر که در کنار فرودگاه بین‌المللی پایتخت این کشور واقع شده است.

در دوازدهم آوریل اعلام شد متخصصین نظامی روسیه به نیجر رفتند تا در مبارزه با تروریسم به نیروهای نظامی این کشور تعلیم دهند.  

پس از کودتای نیجر، حاکمان جدید این کشور به‌سرعت گام‌هایی برای قطع روابط نظامی با کشورهای غربی، به‌ویژه فرانسه و آمریکا برداشته و به روسیه نزدیک‌تر شده‌اند.

شورای نظامی حاکم بر نیجر حضور آمریکا را «غیرقانونی» اعلام کرد و عملیات‌های پنتاگون در این کشور را مورد انتقاد قرار داد. فصل حضور نظامی آمریکا در نیجر به پایان رسیده است و نیروهای نظامی روسیه وارد نیجر شده‌اند. آنها وظیفه آموزش نیروهای این کشور را بر عهده گرفته‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام ویژه آمریکا خطاب به عربستان درباره سازش با اسرائیل
  • عضو سنای آمریکا: سنا توافق با عربستان را بدون سازش با اسرائیل تصویب نمی‌کند
  • حمله حزب الله به مرکز تجمع نظامیان و پایگاه جاسوسی صهیونیست‌ها
  • تعویق بررسی جنایات جنگی انگلیس در افغانستان برای یک سال دیگر
  • احتمال توافق ریاض-واشنگتن بدون عادی‌سازی روابط با اسرائیل
  • نظامیان آمریکا و روسیه در نیجر در پایگاهی واحد مستقر هستند
  • شکست ائتلاف غربی در تغییر معادلات با انصارالله
  • حماس : پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • شمال یمن بمباران شد
  • هشدار انصارالله به آمریکا درباره تشدید تنش نظامی علیه یمن