Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، محققان در مطالعات جدید خود دریافتند که بی‌علاقگی در حدود نیمی از افراد مبتلا به زوال عقل دیده شده است.

براساس گزارش «نورسینگ‌تایم»، این تحقیق که به سرپرستی دانشگاه اکستر انجام شد، اطلاعاتی از حدود 4 هزار و 320 بیمار مبتلا به آلزایمر را مورد بررسی قرار داد تا در مورد شیوع بی‌علاقگی در طول زمان اطلاعاتی را به دست بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ 62 درصد شرکت‌کنندگان زن و 38 درصد دیگر مرد با میانگین سنی 60 سال بودند. در شروع این مطالعه محققان اعلام کردند که 45 درصد آنها دچار بی‌علاقگی هستند که از 38 درصد آنها مرد و و 62 درصد آن زنان هستند.

طبق این گزارش، این یافته‌ها در مورد ارتباط میان بی‌علاقگی در افراد مبتلا به آلزایمر اوایل ماه جاری در کنفرانس بین‌المللی آلزایمر در لس‌آنجلس مطرح شد.

محققان می‌گویند، کسانی که در مراحل نخست بیماری آلزایمر هستند، ممکن است از فعالیت‌هایی که آنها را شاد می‌کنند دوری کنند. این افراد محیط اطراف خود را به چیزهایی که با آن راحت هستند محدود می‌کنند.

باید بدانید که تنها علائم آلزایمر فراموشی نیست و ممکن است که بی‌تفاوتی و بی‌علاقگی نسبت به محیط نیز خبر از پیشرفت این بیماری بدهد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آلزایمر زنان آلزایمر زوال عقل فراموشی بی علاقگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۴۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار راه و شهرسازی استان تهران به متقاضیان مسکن طرح جوانی جمعیت

به گزارش قدس آنلاین، این اداره‌کل اعلام کرد: در روزهای اخیر شاهد اتفاقاتی از جنس کلاهبرداری دلالان و شیادان از متقاضیان مسکن طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با انواع مختلف خرید امتیاز، بررسی وضعیت و غیره هستیم.

اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران هشدار داد: متقاضیان باید از پاسخگویی به تلفن‌ها در این زمینه خودداری کرده و موارد هویتی یا سامانه ای و پروفایل خود را به شیادان اطلاع ندهند و در این زمینه مراقبت کنند.

برپایه این گزارش، متقاضیان در گروه‌های مختلف در حال ساماندهی بوده و بر حسب امتیاز از طرف اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با آنان تماس حاصل خواهد شد تا برای تکمیل پرونده حضوری مراجعه داشته باشند و در غیر این صورت هر نوع تماس یا پیام دیگری تکذیب می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انگلیس رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان
  • هشدار فرشاد مؤمنی؛ ۸۹ درصد فقرا از شاغلین سابق و امروز هستند
  • پیش‌بینی یک بیماری ۱۲ سال قبل از بروز علائم
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم
  • آزمایش چشم آلزایمر را ۱۲ سال قبل از بروز علائم پیش بینی می کند
  • هشدار راه و شهرسازی استان تهران به متقاضیان مسکن طرح جوانی جمعیت
  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
  • هشدار به خریداران طلا / عیار طلا را چک کنید