Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، شورای صنفی نمایش از دو روز پیش به‌صورت رسمی اعلام کرد که همزمان با شهادت امام جواد(ع) سینماهای کشور در روز جمعه یازدهم مردادماه تا ساعت 17 تعطیل است و پس از این ساعت، وضعیت اکران و نمایش در سینماها به‌روال عادی باز می‌گردد.

اما نکته مهم و فراموش شده این است که برخی از سینماها در شب شهادت امام جواد(ع) در سانس‌هایی مانند 19:45 و 20 اقدام به‌فروش اینترنتی بلیط و اکران فیلم‌های طنز کرده‌اند که به‌نظر می‌رسد این موضوع مورد غفلت متولیان امر در حوزه سینمایی قرار گرفته و باید به این مهم نیز توجه می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی با اشاره به موضوع تعطیلی سینماها در روز شهادت امام جواد(ع)، گفت: طبق جدول اعلامی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینماها از ساعت ۲۴ امشب تا ساعت ۱۷ فردا تعطیل هستند.

محمدرضا محمدی در پاسخ به این سؤال که بهتر نیست در شب شهادت فرزند امام رضا(ع)، فیلم‌های طنز اکران نشود، افزود: باید مکاتبه‌ای با تهران انجام بگیرد تا راهکاری در این زمینه ارائه شود و حداقل این موضوع در مشهد و شب شهادت رخ ندهد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۴۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری شهادت امام صادق(ع) در حرم حضرت معصومه(س)

مراسم عزاداری ظهر روز شهادت امام صادق علیه السلام با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسین آقامیری و مداحی میثم مطیعی در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079855 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد، از فردا ۹ صبح
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • ۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند
  • دسته عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) -یزد
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) در استان گلستان
  • عرض ارادت اهالی شعر و ادب به محضر امام صادق(ع) در مشهد مقدس
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • عزاداری شهادت امام صادق(ع) در حرم حضرت معصومه(س)
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت