Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بیش از ۶۰ مرکز بزرگ ضد فرهنگی در سراسر دنیا باهدف خشکاندن و پوساندن ریشه فرهنگ ملت ایران دست به فعالیت‌های گسترده‌ای می‌زنند. ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام احمد سالک در کنگره در انتظار خورشید که از سوی هیئت منتظران امام زمان(عج) در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) برگزار شد،اظهار داشت: با چهار اشکال اقتصادی نباید تصور کرد که نظام جمهوری اسلامی فرومی‌پاشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ارزش و جایگاه انقلاب اسلامی تصریح کرد: مردم پشتیبان این حرکت هستند و در چهل سال آینده گام دوم انقلاب را برمی‌دارند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز بیش از 60 مرکز بزرگ ضد فرهنگی در سراسر دنیا باهدف خشکاندن و پوساندن ریشه فرهنگ ملت ایران دست به فعالیت‌های گسترده‌ای می‌زنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: جمهوری اسلامی الگوی جهان اسلام خواهد بود و این الگو بستری برای ظهور امام زمان(عج) است، جوانانی که در هیئت‌های مذهبی تربیت می‌شوند باید در جهت ترویج فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر تلاش کنند.

مشاور فرمانده سپاه: ساقط کردن پهپاد آمریکایی یکی از نقاط عطف اقتدار انقلاب اسلامی استواکنش اتحادیه اروپا به تحریم ظریف از سوی آمریکاآمریکا رسماً معافیت تحریم‌های هسته‌ای ایران را تمدید کرد

سالک با تأکید بر اینکه پیروی از فرهنگ اهل‌بیت(ع) بسیاری از توطئه‌های فرهنگی دشمن را خنثی می‌کند،تصریح کرد:در مسیر ترویج فرهنگ اهل‌بیت(ع) باید تلاش کرد تا جوانان را از خطراتی که در مسیر وجود دارد نجات دهیم.

وی با اشاره به نقش جوانان در جامعه اسلامی ادامه داد :نسل جوان مهم‌ترین و تأثیرگذارترین قشر در این مرزوبوم هستند و می‌توانند با بصیرت و آگاهی بسیاری از این توطئه‌ها را خنثی کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی مهم‌ترین ثمره هیئت‌های مذهبی را تربیت جوانان ولایی و جهادی و با بصیرت دانست و گفت: ایجاد هیئت‌های مذهبی نقش مهمی در مقابله با هجمه ها و تهدیدها دارد و جوانان غیور و با ایمان ادامه دهندگان راه شهدا هستند.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توقیف نفتکش انگلیسی سیلی به این کشور است، گرده آمریکا را به خاک خواهیم نشاند و سرنگونی پهپاد آمریکا جهان را شگفت زده کرد.

سالک با بیان اینکه امروز شاهد شکست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی هستیم،خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است و شاهد التماس آمریکا از کشورمان هستیم، این اقتدار به خاطر هیئت ها است و جوانان هیئتی به ندای مقام معظم رهبری پاسخ دادند.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۵۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی سردار رادان از مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیام فرمانده کل فراجا پیرو تشکر از نمایندگان مجلس درباره صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 10 اردیبهشت ) قوه مقننه گفت: سردار رادان، فرمانده کل فراجا طی پیامی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از رئیس محترم و هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کردند.

به گزارش تسنیم، روز گذشته پیام قدردانی نمایندگان از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب، قرائت شده بود.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • بودجه فرهنگی ایران نصف شاخص بین‌المللی است / موازی‌کاری فرهنگی داریم!
  • حاجی‌بابایی: امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد
  • لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد
  • خبر جدید درباره لایحه عفاف و حجاب از زبان رئیس کمیسیون ویژه