Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-06@13:22:29 GMT

تراکتور دو بازیکن خارجی جذب کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۱۵۲۵۶

به گزارش فارس، صادقیان با بیان اینکه هواداران دل نگرانی در خصوص آمادگی تیم تراکتور نداشته باشند تصریح کرد: ما بهترین و اولین بودن را هدف قرار داده و در این راه تمام تلاش خود را به کار بسته ایم؛ضمن اینکه در روزهای آتی مراسم رونمایی از پیراهن تیم  را نیز برای هواداران برگزار خواهیم کرد. 

وی با اشاره به تعویق زمان آغاز رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور گفت: وجود نظم در استادیوم ها و اجرای رقابتهای لیگ برتر، یک شرط لازم است که بایستی این امر محقق شود و طبیعتا هر تغییری نیاز به هزینه دارد و این تعویق زمان آغاز لیگ هم هزینه ایجاد این بستر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقیان در خصوص موضوع پرونده محسن فروزان نیز گفت: در این پرونده وکیل ویژه‌ای گرفته  و به جد پی گیر حق و حقوق باشگاه هستیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور با اشاره به احکام صادره برای آکادمی باشگاه گفت:آکادمی را بایک افق بلند مدت،میان مدت و  کوتاه مدت طراحی کرده ایم تا در نهایت به زیرساخت های تیمی کمک شود.

صادقیان با بیان اینکه ما ترک‌ها به تلاش، قدرت و مدیریت زبانزد هستیم گفت: تا زمانی که هواداران در کنار تیم محبوب خود باشند با قدرت به راه خود ادامه خواهیم داد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۵۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال

ستاره آمریکایی تیم بسکتبال طبیعت، در جریان بازی با ذوب‌آهن اصفهان مصدوم شد.

به گزارش ایسنا، جردن استیونس ستاره آمریکایی تیم بسکتبال طبیعت تهران، در جریان بازی سوم سری نیمه‌نهایی لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن که با پیروزی ۷۴ - ۶۸ طبیعت همراه شد، دچار مصدومیت شد و لنگ لنگان سالن را ترک کرد.

استیونس که به ادعای کارشناسان بسکتبال ایران، در این فصل بهترین بازیکن خارجی لیگ به شمار می‌رود، در دیدار سوم مقابل ذوب‌آهن نیز دقایقی را روی نیمکت نشست،‌ اما در کوارتر چهارم با تصمیم شاهین‌طبع وارد زمین شد و بار دیگر در پیروزی تیم طبیعت نقش مهمی را ایفا کرد.

او در دیدار امروز (یک‌شنبه - ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مقابل ذوب‌آهن، با کسب ۲۳ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد. او همچنین ۲ ریباند و ۳ پاس گل را هم به ثبت رساند.

البته طبق اطلاعات کسب شده مصدومیت این ستاره آمریکایی خیلی جدی نیست و به احتمال زیاد، در بازی روز سه‌شنبه این دو تیم که بازی چهارم آن‌ها در سری نیمه‌نهایی است، برای طبیعت به میدان می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • استعلام از سازمان لیگ: گلر خارجی محروم نیست
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • تکرار داستان جشن قهرمانی تراکتور در لیگ هلند + فیلم
  • آتش سکو‌ها زیر پای هواداران استقلال
  • با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور
  • آتش سکوها زیر پای هواداران استقلال
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتور هستم!