Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، متن این بیانیه بدین شرح است:
بســم الله الرحـمن الرحیـم
دوازدهم مردادماه امسال مطابق با سی و نهمین سالگرد تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که با موافقت و نظر حضرت امام خمینی (ره) به منظور برنامه ریزی، مدیریت، هدایت و اجرای مراسم و مناسبت‌های انقلابی و بزرگداشت ایام الله، در 12 مرداد 1359 بنیان نهاده شد؛ نهالی که با دستان مبارک و معجزگون حضرتش در پهنۀ ایران زمین ثمر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نهاد که خود مولود و همزاد انقلاب اسلامی است، یکی از ثمرات و برکات و دستاوردهای سترک انقلاب اسلامی و از ارکان اصلی تبلیغات انقلاب اسلامی است؛ که رسالت خطیر سیاستگذاری، مدیریت، هماهنگی و برنامه ریزی و نیز برگزاری مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی و تعظیم شعائر الله و بزرگداشت و زنده نگه داشتن ایام الله را زیر نظر نماینده معزز ولی فقیه بر عهده داشته و تاکنون سعی و تلاش بسیاری در خصوص انجام صحیح این رسالت خطیر و وظیفۀ مهم، کرده است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، به این اعتماد عمومی و حقیقی برخاسته از بطن جامعه و افکار عمومی قاطبۀ مردم در استان و بلکه در سراسر ایران و اطمینان عمومی حق طلبان و عدالت جویان جهان را از یک سو و مورد وثوق نظام، مسئولین نظام و در رأس آن حسن اعتماد مقام معظم رهبری «مدظله العالی» را از سویی دیگر؛ سرمایه ای الهی، بزرگ و بی بدیل برای خود دانسته و از این موهبت الهی بر خود می‌بالد.
این شورا، از چنان اهمیت وجایگاهی در نظر رهبر معظم انقلاب برخوردار بوده است که ایشان بارها از این نهاد انقلابی در مقاطع مختلف و حساس تاریخی و تاریخ ساز انقلاب اسلامی تعریف و تقدیر و تمجید کرده و اوج آن پس از رخداد عظیم حماسۀ ماندگار نهم دی و برچیدن غائله فتنه 88 بود، که معظم له این چنین در مورد شورا فرمودند: «این شورا يكى از كهن‌ترين و پرسابقه‌ترين نهادهاى نظام جمهورى اسلامی است که براساس يك نياز واقعى و صادقانه در كشور به وجود آمده و در طول ساليان متمادى، با تحولات گوناگون، آن نياز را همواره مورد نظر داشته و حق عمل و اقدام را به موقع به جا آورده است.
شـورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان؛ ضمن دعا برای تعجیل در امر فرج و ظهور حضرت ولی عصر « عجل الله تعالی فرجه الشریف» و آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت برای رهبر معظم انقلابحضـرت آیـت الله العـظـمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، توفیقات روزافزون برای مردم قدرشناس و بزرگوار استان و دعا برای سربلندی و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌ها؛ می‌کوشـد تا در گام دوم انقلاب همچنان، در مسـیر انقلاب اسلامی و تعظیم شعائر الله و زنده نگه داشتن ایام الله و ارزش‌های والای انسانی - اسلامی و ایرانی، با توجه به فرمایشات و منویات مـقام مـعظم رهــبری، همیشه همگام و همراه ملت سرافراز و بزرگ ایران باشد و در مسیر پاسداشت این ارزش های والا، هیچگاه از پای ننشسته وکوتاهی نکند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سالروز تاسیس قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۶۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، با آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب دیدار کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، امروز صبح چهارشنبه 12 اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

واریز 2 میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم به‌طور پیوسته برگزار شده است.

خبرهای تکمیلی متعاقبا منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد