Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان در واکنش به خبری با عنوان "آلایندگی پتروشیمی در گلپایگان، عامل سرطان در برخی از روستاها" جوابیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، در جوابیه روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان آمده است:


در پاسخ به خبر درج شده به نقل از یکی مسئولان محترم محلی شهرستان گلپایگان در خصوص مشکل آلودگی آب شرب ناشی از کارخانه پتروشیمی در ۱۹ روستای این شهرستان، ضمن تکذیب این موضوع، به استحضار کلیه روستائیان عزیز می رسانیم:

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمایشگاه مرکزی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان به عنوان یک آزمایشگاه معتبر، تمامی گواهینامه های کیفی را از مراجع مربوطه دریافت نموده و با کسب گواهینامه بین المللی ۱۷۰۲۵، نتایج آزمایشهای انجام شده در آن، در خارج از کشور نیز اعتبار دارد.

۲.حفظ کنترل کیفیت آب، اولویت اصلی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان است و در این راستا، آب شرب شبکه توزیع روستاهای تحت پوشش و منابع تامین را به صورت مستمر از نظر شیمیایی، میکروبی و فلزات سنگین در آزمایشگاه های مجهز خود مورد پایش قرار می دهد و در صورت مشاهده کوچکترین آلودگی، سریعا اقدامات کنترلی مورد نیاز را انجام می دهد. علاوه بر کارشناسان کنترل کیفی این شرکت، کارشناسان مرکز بهداشت شهرستانها نیز بر کیفیت آب شرب روستاها به صورت دقیق و جدی نظارت دارند و در صورت مشاهده موارد آلودگی، منبع تامین آب را از مدار مصرف خارج می کنند.

۳. مخازن ذخیره آب شرب روستاها هر شش ماه یکبار شست و شو داده می شود و کلرسنجی شبکه ها و مخازن آب نیز به صورت روزانه انجام می شود.

بنابراین با اطمینان و قاطعیت اعلام می کنیم که آب شرب روستاهای شهرستان گلپایگان بر اساس آزمایشهای انجام شده، کاملا سالم بوده و عامل انتقال هیچ نوع انگل و بیماری نیست.

باتوجه به اهمیت موضوع تامین آب شرب در شرایط کنونی و دشواریهای آن، امیدواریم شاهد اظهارنظرهای غیرکارشناسانه و نادرست که  باعث ایجاد شبهه در افکار عمومی می شود و تلاشهای بی وقفه خدمتگزاران به مردم در صنعت آب و فاضلاب کشور را تحت الشعاع قرار می دهد نباشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آلایندگی پتروشیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۶۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد

مدیرکل روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران از فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، جلال مختاری، مدیر کل روابط عمومی راه آهن از فروش فوق العاده بلیت قطار مشهد از امروز خبر داد.

وی افزود:‌ با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق العاده در مسیر مشهد پیش بینی شد که از امروز سه شنبه 11 اردیبهشت از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد