Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ماشین سازی تبریز می‌گوید پاول ماتیش نتوانست نظر او را جلب کند.

طرفداری- رسول خطیبی، سرمربی ماشین سازی تبریز پس از توقف تیمش در بازی تدارکاتی امروز مقابل استقلال تهران، اظهار داشت:

هدف از برگزاری دیدارهای تدارکاتی محک زدن تمامی بازیکنان و شناسایی نقاط ضعف تیم است و بر همین اساس کسب نتیجه در اولویت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی ماشین سازی تبریز، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی با اشاره به حضور دروازه‌بان جدید در ترکیب تیم و نقش او در گل‌های دریافتی خاطرنشان کرد:

با توجه به اینکه پاول ماتیاش بعنوان دروازه‌بان تستی در تمرینات هفته‌های اخیر حضور داشت و تصمیم گرفتیم در این بازی توانایی‌های او را محک بزنیم که متاسفانه نتوانست نظرمان را جلب کند.

خطیبی با تاکید بر اینکه هدف از انجام بازی تدارکاتی نیز رسیدن به همین اهداف است، افزود:

استقلال تیم قدرتمندی است و به آمادگی مطلوبی دست یافته و ما با علم به این موضوع با آنها بازی تدارکاتی ترتیب دادیم تا هم بازیکنان اغلب جوان‌مان تجربه بازی مقابل تیم قدرتمند و بزرگی همچون استقلال را کسب کنند و هم نقاط ضعف‌مان را شناسایی کنیم.

وی در ادامه به شکست سنگین تیم‌های بزرگ دنیا همچون رئال مادرید در بازی‌های تدارکاتی اخیر اشاره کرد و یادآور شد:

شکست در بازی‌ تدارکاتی به بهای شناسایی نقاط ضعف را قبول می‌کنیم تا درصدد آن هستیم که با جذب دروازه‌بان و مهاجم ششدانگ مشکلات‌مان را رفع کنیم تا در بازی‌های رسمی فصل موفق باشیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۶۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در بازی هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس فردا در دربی شمال لندن باید از آرسنال میزبانی کند.

آرسنال به تازگی با نتیجه 5-0 چلسی را شکست داده و در مقابل آخرین بازی تاتنهام به دو هفته پیش برمی‌گردد که با نتیجه 4-0 مقابل نیوکسل شکست خوردند.

سون هیونگ مین، کاپیتان تاتنهام، به دیدار با آرسنال به عنوان یک محک جدی و خوب برای  تیم تحت هدایت آنگه پوستکوگلو نگاه می‌کند.

سون هیونگ مین در گفتگو با استاندارد درمورد بازی فردا مقابل آرسنال گفت:"ما می‌توانیم خودمان را مقابل یکی از بزرگترین تیم‌های اروپا و لیگ برتر محک بزنیم؛ بلکه در جهان."

وضعیت تیم؟

هنوز کمی بی تجربه هستیم چون در حال ساختن یک تیم جوان هستیم‌. برخی از آن‌ها اولین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنند. فکر می‌کنم نحوه بازی ما بسیار مهم است: باید به سبک بازی خود پایبند باشیم و کاری که همیشه انجام می‌دهیم را در این بازی به نمایش بگذاریم.

آرسنال؟

به نظرم این بازی برای ما آزمایش بسیار خوبی است. مقابل یکی از بهترین تیم‌های جهان بازی می‌کنیم و بنابراین برای ما عالی خواهد بود. شما می‌خواهید همیشه رقابت خوبی داشته باشید و با بهترین تیم‌های جهان روبرو شوید.

دیگر خبرها

  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان