Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این بیانیه که بامداد جمعه منتشر شد، آمده است:

دولت آمریکا که این روزها در برابر انقلاب اسلامی مردم ایران در ضعیف ترین شرایط خود از ابتدای انقلاب قرار دارد باز  هم  استیصال خود در برابر انتشار پیام مقاومت انقلاب اسلامی  ایران در سرتاسر دنیا را نشان داد و در اقدامی متحجرانه وزیر محترم امور خارجه دولت جمهوری اسلامی ایران را در لیست تحریم های خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب است که هر چقدر گفتمان جمهوری اسلامی ایران کارامدی خود را در دنیا نشان میدهد و هر میزان که این نظام مقدس بیشتر به الگویی برای مردم جهان تبدیل می‌شود این اقدامات ددمنشانه نیز فزونی پیدا می کند.

اگر چه این روزها دیگر قرار گرفتن در لیست تحریم های ظالمانه آمریکای جنایتکار به افتخاری برای مسئولین جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است اما ستاد اجرایی فرمان حضرت امام این اقدام را محکوم می نماید و حمایت خود را از جناب آقای دکتر محمدجواد ظریف وزیر محترم امور خارجه اعلام می کند.

وزارت خزانه داری آمریکا که به اتاق جنگ اقتصادی این کشور علیه مردم ایران تبدیل شده، روز گذشته وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را در فهرست تحریمی خود قرار داد.

ظریف پیشتر سوم تیر که احتمال تحریم او را مطرح کرده بودند،  در مصاحبه با روزنامه نیویورک‌تایمز گفته بود: «هر کس که من را می‌شناسد می‌داند که من یا خانواده‌ام ملکی در خارج از ایران نداریم. من شخصاً حتی حساب بانکی هم در خارج از ایران ندارم. ایران کل زندگی و تنها تعهد من است. بنابراین، من هیچ مشکل شخصی با تحریم‌های احتمالی ندارم.»

وزیر خارجه ایران افزود:  «تنها تأثیر و احتمالاً تنها هدفِ قرار دادن من در فهرست تحریم،  محدود کردن توانایی من برای برقراری ارتباط است و شک دارم که این کمکی به کسی بکند. مطمئناً این کار، احتمال تصمیم‌گیری از روی آگاهی در واشنگتن را محدود خواهد کرد.»

در اطلاعیه روز چهارشنبه دفتر کنترل دارایی های خارجی خزانه داری آمریکا، دلیل تحریم محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تبعیت مستقیم یا غیر مستقیم از رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام شده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۷۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه

«حسن محمود» وزیر امور خارجه بنگلادش در حاشیه اجلاس سران اسلامی در بانجول، در  دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان ، به گفتگو و تبادل نظر  در مورد روند توسعه روابط تهران و داکا و همچنین مسائل مورد اهتمام مشترک از جمله موضوعات در دستور کار اجلاس سران اسلامی پرداخت.

به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان در این دیدار ضمن قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین، بر اهمیت تعامل و هماهنگی بین کشورهای بزرگ اسلامی در حمایت از مساله فلسطین و مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی بعنوان خواست مشترک ملت های مسلمان و همه مردم جهان تاکید کرد.

حسن محمود وزیر امور خارجه بنگلادش نیز ضمن ابراز خرسندی از فرصت دیدارش با همتای ایرانی، موضع اصولی و قاطع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم فلسطین را ارزشمند و تحسین برانگیز خواند.

وزیر خارجه بنگلادش در این دیدار بر ضرورت اقدام فوری و قاطع کشورهای اسلامی برای توقف جنایات رژیم اسرائیل در غزه تاکید کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تحولات غزه و روابط دوجانبه محور رایزنی وزیران خارجه ایران و عمان
  • استقبال تهران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه
  • وزیر خارجه: قطع روابط با اسرائیل در توقف نسل کشی مهم است
  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • واکنش طالبان به تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • هاکان فیدان: توسعه روابط با ایران اولویت مهم ترکیه دانست
  • نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند