Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-03@03:39:11 GMT

مطالعات دقیق برای بهسازی محور شمشک-دیزین

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۱۸۳۸۶

مطالعات دقیق برای بهسازی محور شمشک-دیزین

تین‌نیوز |  وزیر راه و شهرسازی در بازدید از محور شمشک-دیزین با تاکید بر سرعت‌بخشی و همچنین دقت فنی بیشتر در اجرای این پروژه از مجریان خواست تا از تجربه ساکنان منطقه به‌دلیل آشنایی بیشتر با طبیعت این منطقه همزمان با انجام مطالعات دقیق برای بهسازی محور شمشک-دیزین استفاده کنند.   به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وزیر راه و شهرسازی در بازدید از محور شمشک-دیزین با تاکید بر سرعت‌بخشی و همچنین دقت فنی بیشتر در اجرای این پروژه از مجریان خواست تا از تجربه ساکنان منطقه به‌دلیل آشنایی بیشتر با طبیعت این منطقه همزمان با انجام مطالعات دقیق برای بهسازی محور شمشک-دیزین استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در پایان بازدید از پروپه های راه وشهرسازی در روز پنج شنبه دهم مردادماه 98، از جاده شمشک-دیزین بازدید کرد. اسلامی بازدید خود را از بهسازی این محور از سمت استان البرز آغاز کرد و بازدید از روند بهسازی این جاده در بخش استان تهران پایان بخش سفر وزیر راه و شهرسازی بود.   مشاور پروژه بهسازی جاده شمشک-دیزین در توضیح روند بهسازی این پروژه گفت: به‌دلیل رانش جاده در سال‌های گذشته بهسازی این محور با طراحی و مسیریابی جدید ادامه پیدا کرده است. به گفته مشاور این پروژه بهسازی این محور طرح پیشنهادی جدید به‌دلیل ملاحظات زیست محیطی و با برگزاری جلسات مشترک فراوان با سازمان محیط زیست با تاخیر چند ماهه تصویب شد و پروژه ادامه پیدا کرد.   در ادامه این بازدید وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر سرعت‌بخشی و همچنین دقت فنی بیشتر در اجرای این پروژه از مجریان خواست تا از تجربه ساکنان منطقه به‌دلیل آشنایی بیشتر با طبیعت این منطقه استفاده کنند.     

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: استان تهران راه و شهرسازی طبیعت محیط زیست وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۸۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس

مسیح الله مرادی رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: سال گذشته ۲۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات امداد و وام بنیاد مسکن برای احداث ۶۰ واحد مسکن مددجویی هزینه و عملیات احداث آنها آغاز شده است.

وی افزود: از این تعداد ۵۷ واحد در مناطق روستایی و ۳ واحد در محدود شهری است که به زودی تکمیل و تحویل مددجویان می‌شود.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: یک میلیارد و ۵۵ میلیون تومان نیز برای تعمیرات جزئی، کلی و بهسازی فضا‌های جانبی ۸۵ واحدهزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بهسازی خط آهن افغانستان بدون ماشین‌ آلات ایران ممکن نیست
  • احداث پل جدید بندقیر در محور ملاثانی شوشتر
  • بهسازی خط آهن افغانستان بدون ماشین‌آلات مکانیزه راه‌آهن ایران ممکن نیست
  • دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راهداری در استان بوشهر تخصیص یافت
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های راهداری بوشهر
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر
  • 56 راز سلامت مردان که حتما باید بدانید
  • مکان دقیق مثلث برمودای ایران
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس