Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@16:56:15 GMT

مهاجم موناکو به چین می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۱۹۷۵۸

به گزارش ایلنا، بر اساس گفته فابریزیو رومانو، خبرنگار اسکای اسپورت، رادامل فالکائو، مهاجم سابق تیم فوتبال موناکو نتوانسته برای پیوستن به گالاتاسرای به توافق دست پیدا کند. با وجود اینکه هنوز یک فصل دیگر از قرارداد این مهاجم کلمبیایی با گالاتاسرای باقی مانده است، او تصمیم به جدایی دارد.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، فالکائو در گفت و گو با مدیران باشگاه گالاتاسرای درخواست حقوق سالانه 6 میلیون یورو داشته که باشگاه ترکیه‌ای حاضر به پرداخت مبلغی بالاتر از 5 میلیون یورو نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب او قصد دارد در زمستان به چین برود چون پنجره نقل و انتقالات تابستانی چین بسته شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: چین موناکو رادامل فالکائو گالاتاسرای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۹۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت

پیروزی خفیف تیم دوم جدول رده‌بندی لوشامپیونه، مانع از قهرمانی صدرنشین این رقابت‌ها در فاصله چهار هفته به پایان مسابقات شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در شبی که توقف موناکو برابر میهمانش لیل، حکم به قهرمانی زودهنگام پاری‌سن‌ژرمن می‌داد، تیم قرمز و سفیدپوش مونت‌کارلو میهمان خود را با تک گل دقیقه 62 یوسف فوفانا شکست داد و فاصله 11 امتیازی خود را با پاریسی‌ها حفظ کرد تا شاگردان لوئیس انریکه مجبور شوند یک هفته دیگر برای تثبیت قهرمانی‌شان صبر کنند.

همزمان با این مسابقه مارسی در خانه برابر نیس به تساوی 2-2 رضایت داد و با قرار گرفتن در رده هشتم، بیش از پیش از سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل بعد دور شد.

پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت

 

در جدول رده‌بندی لوشامپیونه، پاری‌سن‌ژرمن با 69 امتیاز صدرنشین است، موناکو با 58 امتیاز در رده دوم قرار دارد و پس از این دو تیم، تیم‌های برست با 53 و لیل با 52 امتیاز در رده‌های  سوم و چهارم ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • موتورسیکلت وسپا منصوری با نام موناکو ادیشن رونمایی شد (+عکس)
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • آخرین خبر از بارسلون: ژاوی نمی‌ماند!‏
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری
  • سرنوشت قایدی برای فصل بعد
  • یورونیوز: پهپادهای مهاجم ایران به اسرائیل تسلیحاتی ویرانگر و مخوف هستند