Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@05:32:04 GMT

توزیع برنج وارداتی تا فروش دسترنج شالیکاران ممنوع شود

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۰۸۲۰

توزیع برنج وارداتی تا فروش دسترنج شالیکاران ممنوع شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) رشت با اشاره به شهادت امام جواد(ع) اظهار کرد: امام جواد(ع) جوان ترین امام معصوم بوده که در سن ۲۵ سالگی به شهادت رسیده است‌.

امام جمعه رشت تصریح کرد: تظاهر به معنویت به گونه‌ای که مردم آنها را امیرالمومنین بخوانند، کاهش ارتباط امام معصوم با مردم و نفوذ در درون خانه اسلام از جمله اقدامات مأمون و حاکمان ظالمان در زمان حیات امام جواد(ع) بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پروردگار متعال پست ترین جایگاه جهنم را به منافقین اختصاص داده است، افزود: جنگ با منافق از جنگ رو در رو سخت تر است و باید دعا کنیم خداوند به انسان برای شناخت چنین افرادی بصیرت دهد.

امام جمعه رشت با اشاره به آغاز فصل برداشت برنج و با بیان اینکه هزینه‌های کشاورزی در گیلان بالا رفته است، گفت: جهاد کشاورزی باید برای کاهش هزینه‌ها و مشکلات کشاورزان تلاش کند.

لزوم حل مشکلات پسماند و تالاب از سوی مسئولان

وی در ادامه تصریح کرد: انتظار ما از دولت و وزیر کشاورزی این است که تا از توزیع برنج وارداتی در بازار خودداری کنند تا کشاورزان از فروش برنج خود که با رنج به دست آمده است سود لازم را ببرند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به توانایی جوانان گیلانی در ساخت کشتی، بیان کرد: ارتفاع کشتی‌ها نشان دهنده عظمت قدرت معنوی جوانان است در حالی که تا چندی قبل چشم به دست بیگانگان دوخته بودیم اما امروز جوانان ایرانی قادر به ساخت تمام قطعات کشتی هستند.

امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه حل معظلات مربوط به پسماند سراوان و رودخانه‌های زرجوب و گوهررود باید در دستور کار همه مسئولان استانی قرار گیرد، افزود: حل مشکلات تالاب انزلی منجر به اشتغالزایی، جذب توریسم داخلی و خارجی می‌شود.

کد خبر 4682680

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه رشت خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۰۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، مینا آژوغ  اظهار کرد: رتبه بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش درمورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد، همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • کشت برنج در ۶۷ هزار هکتار شالیزار مازندران
  • کشت برنج در ۶۷ هزار هکتار از شالیزار‌های مازندران
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • انسولین «نوومیکس» در داروخانه‌های خوزستان توزیع می شود
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت
  • داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند