Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد حسن رستمیان ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) این شهر، با اشاره به ضرورت ترویج تقوای الهی به خصوص در فضای مجازی، بیان کرد: فضای مجازی نیز مانند فضای حقیقی است و باید در آن تقوا رعایت شود یکی از مسائل یکه ما به ان تاکید داریم این است که ریشه بسیاری از معضلات اجتماعی ما امروز در بی تقوایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ضرورت ترویج حجاب در جامعه و با بیان اینکه حجاب در فضای مجازی، سطر چشم از پلیدی ها نیز محسوب می شود و فقط نگاه به ظاهر فرد نیست، افزود: در فضای رسانه و مجازی نیز باید انسان تقوای الهی پیشه کند تا از بسیاری از گناهان خواسته و ناخواسته جلوگیری شود.

امام جمعه موقت دامغان در دیگر بخش سخنان خود ضمن اشاره به سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ۱۲ مرداد سال ۵۹ ابراز داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عملکرد مثبت از خود برجای گذاشته و با حرکت درآوردن برای حضور مردم در صحنه‌ها نقش تأثیرگذار و فراوان داشته است.

رستمیان ضمن بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک‌نهاد مردمی و زیر نظر ولی فقیه بوده و وابسته هیچ نهادی نیست، افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنگ هشداری است که فتنه گران می خواهند سوء استفاده کنند بنابراین کار آن هماهنگی و آوردن مردم به صحنه محسوب می‌شود.

وی به بازدید خود در هفته ملی مهارت از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دامغان اشاره کرد و ابراز داشت: وجود مراکز فنی و حرفه‌ای یک فرصت است که جوانان ما باید از مهارت‌های لازم که در این مراکز آموزش داده می شود استفاده کنند همچنین باید گفت داشتن شغل فقط پشت میز نشینی نیست بلکه جوانان ما باید تن به کار دهند و از مهارت‌های لازم برخوردار باشند.

امام جمعه موقت دامغان به سالروز ازدواج امیر المومنان علی (ع) و حضرت زهرا (س) اشاره کرد و افزود: اهمیت این ازدواج  آسمانی در این است که هردو این شخصیت از مقام عصمت برخوردارند لذا می‌تواند الگوی خوبی برای جوانان ما باشد.

کد خبر 4682711

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه دامغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۱۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام برومند رازیانی در دیدار با دبیر ستاد صبر کردستان اظهار کرد: صلح و سازش امری ارزشمند وخداپسندانه است که باید در جامعه رواج یابد.

وی افزود: اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان با داشتن ظرفیت تشکل‌های مردمی می‌تواند در راستای ترویج فرهنگ صلح قدم بردارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان فعالیت ۲۰۰ کانون فرهنگی تبلیغی در سطح استان، وجود ۸۰۰ مداح اهل تسنن و تشیع، وجود بیش از ۸۰۰ هیات مذهبی در استان و وجود موسسات و خانه‌های قرآنی و فعالان عرصه قرآنی استان را ظرفیتی برای ترویج فرهنگ صلح و سازش در استان برشمرد.

وی اذعان کرد: با امضای تفاهمنامه این اداره‌کل با ستاد صبر استان می‌توان در راستای تقویت صلح و سازش در جامعه تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام رازیانی اضافه کرد: باید گذشت و بخشایش در میان مردم جامعه تبدیل به یک فرهنگ شود.

کد خبر 6092632

دیگر خبرها

  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • نقض قوانین از طریق دوستیابی مجازی با هوش مصنوعی
  • حمایت کامل یک مرجع تقلید از «طرح نور»: امری مبارک است | درباره حجاب به شدت حساسیم
  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه
  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات | برخورد با ترویج خشونت در فضای مجازی در دستور کار
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل