Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:50:52 GMT

زمینه ازدواج جوانان فراهم شود

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۱۲۹۷

زمینه ازدواج جوانان فراهم شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحسین مصلح در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر خورموج ضمن رعایت تقوای الهی در همه شئونات زندگی و تسلیت شهادت حضرت امام محمد تقی علیه السلام به فضائل و اهمیت ماه ذی الحجه اشاره کرد، اظهار داشت: در این ماه فضیلت‌ها و مناسبت‌های مختلفی وجود دارد که باید به نحو مطلوب از این فرصت ها استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله علیها افزود: بهترین الگو و اسوه برای همه ما این خاندان بزرگ هستند.

مصلح ادامه داد: خانواده ها باید زمینه ازدواج فرزندان خود را به دور از تعصبات فراهم کنند و جوانان نیز برای شروع زندگی خیلی سخت نگیرند.

وی یادآور شد: در حال حاضر سن ازدواج بالا رفته و پدیده طلاق نیز در جامعه زیاد شده و این دو  آسیب بزرگ فرهنگی و اجتماعی در سطح جامعه است که می طلبد هر چه زودتر زمینه ازدواج برای جوانان فراهم شود.

امام جمعه خورموج خاطرنشان کرد: شکست های پی در پی دشمنان و تحریم های آنها نشان می دهد که نقشه های آن ها کارساز نبوده است.

مصلح یادآور شد: تحریم وزیر خارجه کشورمان توسط دشمن نشان می دهد که نباید ذره ای  به دشمنان امید داشته باشیم بلکه باید به داخل متکی و روی پای خود بایستیم.

کد خبر 4682727

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر دشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۱۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان نخستین مراسم سالگرد درگذشت مرحوم سردار صفارزاده در بهشت حضرت معصومه (س) شهر مقدس قم برگزار شد.

‌در این مراسم سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، سردار آذرنوش مشاور فرهنگی وزیر، غفور کارگری رییس و سید محمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک و جمع دیگری از مدیران ورزشی و فرهنگی حضور داشتند و با قرائت فاتحه یاد و نام این مدیر ارزشمند را گرامی داشتند.

وزیر ورزش و جوانان پیش از حضور در این مراسم، به زیارت آستان قدس حضرت معصومه (س) کریمه اهل بیت رفت.

کد خبر 6089255

دیگر خبرها

  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است
  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • طالبان: سه کشور همسایه زمینه داعش در منطقه را فراهم کرده‌اند
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است