Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بازی های دوستانه استقلال که در زمین تهرانسر برگزار می شود همچنان یک اتفاق عجیب را تکرار می کند.

به گزارش ورزش سه، استقلال در بازگشت از اردوی ترکیه چند بازی دوستانه در زمین تهرانسر برگزار کرده است، در این بین رسانه رسمی استقلال اعلام کرده این بازی ها پشت در بسته برگزار می شود و خبرنگاران به احترام باشگاه در این بازی ها حضور پیدا نکرده اند اما هواداران می توانند بدون هیچ منعی در استادیوم حاضر شوند و بازی های استقلال را از نزدیک تماشا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این اتفاق در حالی رخ داده است که برای شروع فصل جدید فقط یک تمرین استقلال به روی خبرنگاران باز شده است و این موضوع کار اطلاع رسانی در مورد این تیم را بسیار سخت کرده است. 

 

با این شرایط باید منتظر ماند و دید آیا خبرنگاران امکان حضور در تمرینات استقلال را پیدا می کنند یا دوری آنها از تمرینات ادامه دار خواهد بود.

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۱۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدحالی چند تن از هواداران تراکتور

ایسنا/آذربایجان شرقی سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی در رابطه با بدحالی چند تن از هواداران تراکتور در دیدار با ذوب آهن توضیحاتی ارائه کرد.

شب گذشته تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی از سد ذوب‌آهن گذشت و به جمع ۸ تیم پایانی راه پیدا کرد. در خلال بازی چند تن از تماشاگران تراکتور از شدت ناراحتی بدحال شدند که در این میان یکی از آنان به علت وخامت حالش توسط آمبولانس به بیمارستان انتقال پیدا کرد.

وحید شادی‌نیا، در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با این موضوع اظهار کرد: مطابق گزارش‌های دریافتی به غیر از یک تماشاگر که به دلیل شرایط بد جسمانی‌اش به بیمارستان شهید مدنی تبریز منتقل شده، بقیه تماشاگران بدحال این مسابقه به صورت سرپایی در ورزشگاه درمان شدند. هوادار انتقال داده شده به بیمارستان هم تحت معالجه بوده و جای نگرانی وجود ندارد.

او ادامه داد: همچنین «گریگول» بازیکن ذوب آهن از ناحیه سر دچار مصدومیت شده بود که شب گذشته در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز بستری شد و در حال حاضر مرخص شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • بدحالی چند تن از هواداران تراکتور
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم