Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفرانس خبری سرمربی بایرن پیش از دیدار حساس دربی درکلاسیکر برگزار شد.

طرفداری- فردا شب دربی درکلاسیکر در سوپرجام آلمان برگزار خواهد شد که در همین راستا نیکو کواچ، در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل زنبور‌ها شرکت کرده است.

سرژ گنابری و کینگزلی کومان

گنابری وضعیت بهتری دارد ولی برای بازی فردا در دسترس نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تلاش هستیم تا او را برای بازی در جام حذفی آماده کنیم. کومان خوب است. امروز دوباره تمرین خواهد کرد و فردا در دسترس خواهد بود.

مولر در سمت راست

بازی در این پست برای برایش متفاوت است. در سمت راست خوب کار کرده است ولی بازیکنان دیگری هم داریم که می‌توانند آنجا بازی کنند.

بازی با سیستم 3-3-4

تیم حس خوبی نسبت به این سیستم دارد و تا الان هم خیلی خوب جواب داده است. ولی این دلیل نمی‌شود این سیستم اصلی ما در طول فصل خواهد بود.

مارتینز و لوکاس هرناندز

خاوری مارتیز مشکلاتی در زانوی خود دارد ولی باید منتظر بمانیم و ببینیم چه رخ خواهد داد. لوکاس هرناندز سه شنبه به تمرینات اضافه خواهد شد.

خرید سارپریت سینگ

سینگ خرید خوبی بود و من به طرز مثبتی از عملکرد او سورپرایز شدم. برای تیم دوم او را درنظر داشتیم و همین الان هم نشان داده است که خیلی جلوتر از باقی بازیکنان تیم دوم است. آلفونسو دیویس هم همانند او از باقی نفرات جلوتر است.

سوپرکاپ

اگر قهرمان شوید همه چیز خوب است و اگر قهرمان نشوید همه چیز از خوب به بد تبدیل خواهد شد. این جام در کشور آلمان مهم محسوب نمی شود. اگر برنده شویم هیچکس دراین رابطه حرفی نخواهد زد ولی اگر شکست بخوریم انتقادهای زیادی خواهیم شنید. برای من هرجامی مهم است و همچنین برای باشگاه هم بردن جام مهم است.

سانه

من شما را درک می کنم ولی شما هم باید مرا درک کنید. همه چیز گفته شده است. فردا یک بازی مهم داریم و فقط این موضوع اهمیت دارد.

هوملس

از دیدار دوباره هم تیمی‌های سابق خود خوشحال خواهد شد. فردا یک تجدید دیدار خوب خواهد بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۱۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال تهدید شد: جهنم سرخ منتظرتان است!‏

به گزارش "ورزش سه"، توماس مولر امروز پیامی حماسی برای ‏هواداران بایرن مونیخ فرستاد. پیامی درباره دیدار بزرگ فردا شب ‏باواریایی‌ها مقابل رئال مادرید در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا.‏

دیداری که در دور رفت جدال دو تیم در نیمه‌نهایی و در خانه بایرن، ‏آلیانز آرنا، برگزار می‌شود. بایرن سعی دارد از امتیاز میزبانی خود در ‏بازی رفت حداکثر استفاده را ببرد و دیروز باشگاه در سایت رسمی‌اش ‏از هواداران خواست همگی با لباس قرمز در ورزشگاه حاضر شوند.‏

توماس مولر هم امروز پیامی با مضمون مشابه برای هواداران بایرن ‏فرستاد و از آنها خواست آلیانز آرنا را برای رئال به جهنم سرخ تبدیل ‏کنند. ‏

مولر به هواداران بایرن گفت: "همان‌طور که رئال به رنگ سفید افتخار ‏می‌کند شعار ما هم همیشه بایرن سرخ بوده است. جهنم سرخ در ‏انتظار حریف ما در اروپاست". ‏

اشاره توماس مولر به این است که رئال مادرید در بازی رفت ‏یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان که در سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شد از ‏هوادارانش خواسته بود ورزشگاه را یکدست سفیدرنگ کنند. ‏

دیگر خبرها

  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!
  • رئال تهدید شد: جهنم سرخ منتظرتان است!‏
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!