Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@13:44:52 GMT

خرید و فروش کالای قاچاق در فضای مجازی تخلف است

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۲۸۳۲

خرید و فروش کالای قاچاق در فضای مجازی تخلف است

امام جمعه بندر دیر گفت: یکی از مشکلاتی که باعث رکود موجود و تعطیل و نیمه تعطیل شدن تعدادی از تولیدی ها و کارخانجات صنعتی شده، ورود کالای قاچاق به این کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سپاس  ،حجت الاسلام سید علی حسینی در گفتگو با خبرنگار سپاس گفت: قاچاق کالا در فضای مجازی ضربه شدیدی به تولید داخلی این کشور می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی افزود: جلوگیری از کالای قاچاق در فضای مجازی اهمیت آن  بسیار بالاتر از جلوگیری در فضای حقیقی است و افزایش روز به روز خرید و فروش کالای قاچاق در فضای مجازی ضربات مهلکی بر پیکر اقتصاد جامعه می زند.

امام جمعه بندر دیر  با بیان اینکه خرید و فروش کالا در فضای مجازی یک نوع تخلف است، که نیازمند توجه بیشتر مسوولان ذیربط می باشد تصریح کرد: تنها راه جلوگیری از فعالیت این فروشگاه های قاچاق در فضای مجازی هوشیاری مردم است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم با حمایت از کالای ایرانی می توان بخشی از این مسائل را برطرف کنند  و نقشه شوم دشمنان این کشور را نقش بر آب کنند.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد

مرضیه یونسی گفت: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید زارعی به پرونده قاچاق کالا شامل سه دستگاه تلویزیون و ۲ دستگاه جارو برقی به ارزش ۵۲۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته یونسی، همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق در مجموع به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • کشور‌های مختلف برای محافظت از کودکان چه کردند؟
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است
  • شیعه باید منطق و استدلال را فراگیرد