Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، آتشپاد تراب پور اظهار کرد: امروز جمعه 11 مردادماه ساعت 17 طی تماس شهروندان با سامانه 125، رخداد حریق منزل مسکونی واقع در منطقه گلستان اهواز را مخابره کردند.

وی افزود: اکیپ عملیاتی سازمان آتش نشانی شامل 3 دستگاه خودروی اطفاء حریق و 2 دستگاه خودروی امداد و نجات با تجهیزات تخصصی سریعا به محل حادثه آتش سوزی اعزام شدند، فرمانده عملیات پس از بررسی میدانی سریعا دستور عملیات جهت نجات افراد گرفتار در آتش سوزی و دود را به نیروهای عملیاتی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش نشانی اهواز ادامه داد: نیروهای عملیاتی در یک اقدام سریع توانستند 6 نفر را از درون دود و آتش با رشادت کامل نجات دهند؛ همچنین نیروهای عملیات با استفاده از توان خود و تجهیزات اطفایی سریعا آتش سوزی را مهار و از گسترش آن به سایر واحدهای مجتمع جلوگیری نمودند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات یک زن در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محسن حدادیان از نجات فرد گرفتار در بین دو دیوار خبر داد و اظهار کرد: پس از تماس با سامانه ۱۲۵، نیروها به محل اعزام شدند و فرد گرفتار که خانم بود و برای جمع‌آوری ضایعات وارد محل شده بود را نجات دادند.

وی افزود: آتش نشانان پس از شکافتن دیوار منزل همسایه توانستند فرد گرفتار را نجات بدهند.

حدادیان سن فرد گرفتار بین دیوار را بین ۳۰ تا ۴۰ سال اعلام کرد و گفت: وی پس از نجات، تحویل اورژانس داده شد.

دیگر خبرها

  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • نجات یک زن در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار
  • (ویدیو) نجات زنی گرفتار میان دیوار بعد از چهار روز
  • یک خانم بعد از ۴ روز گیر کردن بین ۲ دیوار در بم نجات یافت
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ