Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-02@03:29:06 GMT

ظریف: پارانویای پمپئو به فوبیا تبدیل شده است

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۳۵۸۸

به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توییتری نوشت: در ادامه تروریسم اقتصادی سریالی، آمریکا "مجازات" مضاعفی را علیه روسیه اعمال کرد. پارانویای مایک پمپئو در خصوص‌ "قدرت‌های بزرگ"، به فوبیایی حقیقی بدل گشته است. وقت بیدار شدن فرا رسیده است. مدت‌هاست که از دوران "قدرت‌های بزرگ" می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومین دور از تحریم های آمریکا علیه روسیه به بهانه پرونده اسکریپال وضع شد. دور نخست این تحریم‌ها در  مرداد ۱۳۹۷ با استناد به "قانون نابودی جنگ‌افزارها و تسلیحات بیولوژیکی و شیمیایی ۱۹۹۱" اعمال شده بود. واشنگتن مدعی است مسکو مفاد این قانون را نقض کرده است.

سرگئی اسکریپال و دخترش یولیا روز چهارم ماه مارس سال ۲۰۱۸ (۱۳ اسفند ماه ، ۹۶چند روز پیش از انتخابات ریاست جمهوری در روسیه) در سالزبری انگلیس مسموم شدند و دولت انگلیس در کمتر از ۲۴ ساعت، روسیه را به دخالت در این حادثه متهم کرد. 

انگلیس موفق شد سران حدود ۳۰ کشور غربی عمدتا عضو ناتو را مجاب کنند که حدود ۱۵۰ دیپلمات روس را در حمایت از لندن از کشورشان اخراج کنند. 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۳۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن

رسانه‌های یمنی از حمله مجدد ارتش آمریکا و انگلیس به یمن خبر دادند.

به گزارش ایسنا، سایت خبری «المسیره» یمن امروز سه شنبه گزارش کرد جنگنده‌های آمریکا و انگلیس منطقه «راس عیسی» در استان ساحلی الحدیده یمن را هدف قرار دادند.

ارتش آمریکا و انگلیس از زمان شروع جنگ غزه و پشتیبانی جنبش انصارالله یمن از مردم غزه و مقاومت فلسطین، همواره مناطق مختلف یمن را مورد حمله قرار می‌دهند.

آمریکا و انگلیس پیش از این هم، ۲ منطقه‌ در شهرستان «باجل» واقع در استان «الحدیده» هدف قرار دادند.

انصارالله یمن اعلام کرده تا زمان توقف جنگ غزه و لغو محاصره این باریکه به حملات خود علیه کشتی‌های رژیم صهیونیستی و نیز کشتی‌های آمریکا و انگلیس در دریای سرخ حمله می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شاید ما در حال حاضر در یک جنگ جهانی هستیم!
  • ظریف: اسرائیلی‌ها به آمریکایی‌ها هم لگد زدند | اسرائیل به هیچ کس رحم نکرد | آنانکه دل‌شان برای آمریکا لک می‌زند باید بدانند آمریکا چه کرد
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • ظریف: خیلی‌ها فکر می‌کنند آمریکا ابر قدرت است اما امروز چیزی به نام قدرت هژمون نداریم / اسرائیل هیچ وقت پای کسی نخواهد ایستاد + فیلم
  • روایت ظریف از دلایل موافقت آمریکا و مخالفت اعراب و اسرائیل با برجام
  • ظریف: تصور نکنیم اگر FATF را نپذیرفتیم تنبیه نمی‌شویم
  • حجم و درآمد صادرات نفت روسیه کاهش یافت
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • لندن و تجهیز اوکراین برای جنگ بهاره پیش از انتخابات انگلیس