Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری- پس از یک فصل بازی در بارسلونا، مالکوم اسپانیا را ترک کرد و راهی روسیه شد تا از این پس با پیراهن زنیت در میادین حاضر شود.

پس از انتقال به زنیت؛ مالکوم در مصاحبه ای با وبسایت رسمی این باشگاه گفت:

پیش از هر صحبتی باید از همه کسانی که در محقق شدن این انتقال کمک کردند، تشکر کنم. از حضور در اینجا خوشحال هستم و نمی توانم برای بازی کردن در زنیت، گلزنی و خوشحال کردن هواداران بیش از این صبر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز فرصت نکرده ام شهر سن پترزبورگ را ببینم؛ تعداد زیادی از توریست ها را مشاهده کردم و این چیزی است که شما فقط در بهترین شهرهای جهان می بینید. می خواهم بهترین عملکرد ممکن را در زنیت داشته باشم و به همه نشان بدهم که چه توانایی های رم و چه کارهایی از دستم برمی آید.

این انتقال خیلی سریع اتفاق افتاد؛ زنیت باشگاه بزرگ و معروفی در اروپا است. در لیگ قهرمانان اروپا به دنبال تقابل با تیم خاصی نیستم. صرفاً حضور داشتن در این تورنمنت فوق العاده است. لیگ قهرمانان اروپا بهترین رقابت در سطح جهان است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۴۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کت چرم معروف آل پاچینو(عکس)

عصر ایران - آلفردو جیمز پاچینو که بیشتر به نام آل پاچینو شناخته می شود، یکی از مشهورترین بازیگران جهان است. وی فردی شناخته شده و مورد احترام در دنیای بازیگری است. با این وجود، سلیقه وی در زمینه مد نیز هنوز الهام بخش بسیاری از مردم در سراسر جهان است. وی به اندازه هنرنمایی خود در فیلم های سینمایی، در زمینه انتخاب لباس و پوشش نیز سلیقه خوبی دارد.

فیلم سینمایی راه کارلیتو (Carlito’s Way) یکی از مشهورترین فیلم های این بازیگر مطرح هالیوود است. ترنچ کت چرمی که وی در این فیلم به تن داشت، همچنان برای افرادی که به سبک پوشش دهه 90 علاقمند هستند، یک گزینه خوب محسوب می شود. راه کارلیتو به کارگردانی برایان دی پالما در سال 1993 اکران شد.

کت چرم بلندی که آل پاچینو در این فیلم پوشیده بود به یکی از محبوب ترین مدل ها در آن زمان تبدیل شد و همچنان نیز طرفداران خاص خود را دارد.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازیگر معروفی که در 11 سالگی با الویس پرسلی کارش را شروع کرد(+عکس)

دیگر خبرها

  • پیشنهادات اروپایی برای رونالدینیوی قطری‌ها
  • زنان در چه سنی دیگر توانایی باروری نخواهند داشت؟
  • شکایت خواننده معروف به پلیس فتا | گرداننده صفحه اینستاگرام دستگیر شد
  • کت چرم معروف آل پاچینو(عکس)
  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!
  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • نتایج دیروز و دیشب فوتبال باشگاهی اروپا