Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل انتقال خون استان  هرمزگان گفت: شمار مراجعه کنندگان اهدای خون به مراکز انتقال خون کاهش یافته است.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، ایمان زارعی با بیان این مطلب افزود: با فرا رسیدن فصل تابستان و شروع مسافرت‌های تابستانی مراجعه اهدای خون به پایگاه‌های انتقال خون کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه اکنون به همه گروه‌های خونی در استان نیاز است، تصریح کرد: امیدوارم شهروندان اهدای خون را درالویت برنامه خود قرار دهند تا با کاهش ذخائر خونی روبرو نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارعی با اشاره به اینکه هرمزگان روزانه به طور متوسط به ۱۵۰ تا ۲۰۰ واحد خون نیاز دارد، اضافه کرد: شهروندان برای اهدای خون خود به مراکز خونگیری در شهرستان بندرعباس، بندرلنگه، قشم و میناب از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ مراجعه کنند.

مدیرکل انتقال خون هرمزگان با بیان اینکه حدود دو هزار بیمار خاص در استان وجود دارد، عنوان کرد: عمده مصرف خون در استان بیماران خاص، عمل‌های جراحی و مصدومان حوادث جاده‌ای هستند.

زارعی در پایان خاطرنشان کرد: مردان هر سه ماه یکبار و بانوان هر چهار ماه یکبار می‌توانند خون را اهدا کنند.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال انتقال خون جراحی خلیج فارس قشم مردان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۴۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال گندم از مراکز روباز به مراکز استاندارد در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا سیداحمدی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه ای با بیان اینکه تاکنون ۷۷۵ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان خوزستانی خریداری شده است، اظهار کرد: ۵۴۵ هزار تن از این میزان به مراکز استاندارد، سیلوها و کارخانجات حمل و نگهداری شده و مابقی در مراکز روباز وجود دارد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خوزستان با توجه به بارندگی پیش رو به کمک ارگان های مربوطه در حال انتقال سریع محصول گندم از مراکز روباز به مراکز استاندارد در استان هستیم.

وی افزود: برای پیشگیری از خسارت ناشی از بارندگی، برای اکثر مراکز روباز، کاور تهیه و گندم های موجود در این مراکز به وسیله این کاورهای پلاستیکی پوشانده شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خوزستان تاکید کرد: سعی می شود تا چهارشنبه شب که اوج بارندگی پیش بینی شده است، مابقی مراکز روباز به وسیله کاور پوشانده شود.

کد خبر 6093252

دیگر خبرها

  • خشم خطر حمله قلبی را افزایش می‌دهد
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • میزان ذخیره خون استان اصفهان چند روز است؟
  • کشف تکنیکی جدید برای تغییر گروه خونی اهدایی
  • جذب سه هزار معلم جدید در هرمزگان
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • انتقال گندم از مراکز روباز به مراکز استاندارد در خوزستان
  • انتقال خون فارغ از گروه خونی ممکن می‌شود
  • باکتری روده گروه‌های خونی را حذف می‌کند/ تولید خون اهدایی جهانی