Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@03:57:21 GMT

مهدی پاشازاده رسما سرمربی شهرداری ماهشهر شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۴۲۲۳

مهدی پاشازاده رسما سرمربی شهرداری ماهشهر شد

مهدی پاشازاده به عنوان سرمربی تیم فوتبال دسته دومی شهرداری ماهشهر انتخاب شد.

به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان، پاشازاده که از روز گذشته برای انجام مذاکرات به ماهشهر سفر کرده است، امروز پس از توافقات کامل، با باشگاه شهرداری قرارداد همکاری امضا کرد.

این مربی، در فصل گذشته رقابت های لیگ یک نیز با شهرداری همکاری داشت ولی پس از دو بازی از هدایت این تیم استعفا داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پاشازاده فعالیت در تیم های گسترش فولاد سهند، شهرداری تبریز، آلومینیوم اراک، پارس جنوبی جم و شاهین شهرداری بوشهر را نیز در کارنامه دارد.

شهرداری ماهشهر امسال باید در رقابت های لیگ دسته دو کشور به میدان برود.

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال بازی پارس جنوبی رقابت های لیگ سرمربی تیم فوتبال شهرداری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۴۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین المپیک ژیمناستیک ایران، کارمند شهرداری گرگان شد

علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان روز شنبه در همایش تجلیل از شوراهای اسلامی برتر استان با اهدای لوح تقدیر از مهدی الفتی ژیمناستیک‌کار گلستانی تجلیل کرد.

همچنین در این جلسه اعلام شد که مهدی الفتی و پرهام مقصودلو از این پس در شهرداری گرگان استخدام می‌شوند و از امروز کار خود را آغاز خواهند کرد.

سید محمدرضا سیدالنگی شهردار گرگان در این مراسم گفت: شورای اسلامی و شهرداری گرگان به پذیرش نخبگان در مجموعه خود افتخار می‌کند و در همین راستا مهدی الفتی و پرهام مقصودلو به عنوان نخبه ورزشی از امروز به استخدام شهرداری گرگان درآمدند.

مهدی الفتی، اولین ایرانی است که در بازی‌های آسیایی صاحب مدال شد و با ایستادن روی سکوی دوم بازی‌های آسیایی هانگژو در ورزش ایران تاریخ‌سازی کرد.

او همچنین چندی قبل با قرار گرفتن در رده دوم رتبه‌بندی مسابقات کسب سهمیه، به المپیک پاریس راه پیدا کند که الفتی را به اولین ژیمناست ایرانی راه یافته به این رویداد معتبر تبدیل کرد.

پرهام مقصودلو نیز نفر اول ریتینگ (سیستمی برای محاسبه سطح مهارتی بازیکنان رشته‌های ورزشی) شطرنج ایران است که در مسابقات شطرنج قهرمانی جوانان جهان در سال ۲۰۱۸ توانست با کسب ۹.۵ امتیاز از ۱۱ دیدار خود، قهرمان جوانان جهان شود.

وی به‌عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین شطرنج بازان ایرانی در ۱۵ سالگی موفق به کسب عنوان استاد بزرگ شطرنج شد.

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های ووشوی استان قم
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • اولین المپیک ژیمناستیک ایران، کارمند شهرداری گرگان شد
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • کاخ سفید: خواستار انجام‌ تحقیقات درخصوص گورهای دسته‌جمعی غزه هستیم
  • خداحافظی دسته جمعی از تیم ملی | کار سرمربی ایران سخت شد!