Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهیلا ملکشاهی روز چهارشنبه در نشست بررسی وضعیت کارگاه‌ های دارای بیمه استان ایلام اظهار داشت: استاندار ایلام اداره کل تامین اجتماعی را به عنوان عضوکمیته نظارت به کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان  اضافه کرد.

به گفته وی این اقدام باعث شد تا  شرط بیمه کردن اعضای کارگاه ها توسط دریافت کنندگان تسهیلات اشتغالزایی محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزایش بیمه شدگان را بهترین مستند کاهش بیکاری دانست وگفت: این اقدام استاندار ایلام، موجب افزایش یک هزار و 256 کارگاه به جمع واحدهای  پرداخت کننده بیمه‌ای استان شده است.

ملکشاهی بیان داشت: موظف کردن تسهیلات گیرندگان به بیمه اعضاء و کارگران خود علاوه بر تضمین بیمه کارگران و توجه به آینده آنان یکی از فرآیندهای نظارتی برای پرهیز از تخلف و انحراف در دریافت تسهیلات اشتغالزایی روستایی است.

وی افزود: اضافه شدن اداره کل تامین اجتماعی به عنوان عضو کمیته نظارت در کارگروه پرداخت تسهیلات علاوه بر صحت استفاده از تسهیلات در مسیر واقعی و پرهیز از انحراف از اهداف تسهیلات واگذاری تضمین آینده کارگران و گسترش خدمات بیمه‌ای تامین اجتماعی موجب ایجاد مشاغل پایدار شده است.

مجموع کارگاه‌های بیمه شده از سال ۱۳۵۶ تا پایان سال ۱۳۹۶، تعداد ۶۵۵۳ کارگاه بیمه شده بوده اما از ابتدای سال ۱۳۹۷ تاکنون به تعداد ۷۸۰۹ کارگاه بیمه شده فعال رسیده اند

6034

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اشتغال بیکاری تامین اجتماعی سرمایه گذاری کارگاه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۴۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در این مراسم گفت: در واحد‌های تولیدی استان همدان، ۱۴۹ هزار کارگر با بیمه اجباری و ۲۵۷ هزار کارگر با بیمه تامین اجتماعی داریم.

یوسف شعبانی افزود: این کارگران در ۲۴ هزار واحد تولیدی و اداری مشغول به کارند و برای بهره مندی آنها از امکانات رفاهی و ورزشی، ۴۰ هزار متر مربع فضای ورزشی در دولت سیزدهم به مجموعه امکانات رفاهی آنها اضافه شده است.

امروز از کارگران شاغل در واحد‌های آتش نشانی، پمپ بنزین، کارگاه‌های تولیدی ترشی، سبزی، مربا، خیاطی، ظروف، سفال، چراغ خواب و لوستر، زیورآلات، اتصالات لوله‌های آبیاری کشاورزی، پایگاه‌های بسیج و موسسه‌های خیریه به مناسبت هفته کار و کارگر قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی