Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مسابقات ووشو بانوان کشور در رشته «فن زی چوان» و با حضور ووشوکاران رده های سنی بزرگسالان، جوانان، نوجوانان و نونهالان در مجموعه ورزشی چمران ساوه برگزار شد.

مسئول سبک «فن زی چوان» (مشت لغزنده) فدراسیون ووشو و از دست اندرکاران برگزاری این رقابت ها شامگاه جمعه به ایرنا، گفت: سطح کیفی مسابقات در حد مطلوبی بود و داوران ملی و بین المللی هم در قضاوت رقابت ها مشارکت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«قدرت الله داودی» اظهار داشت: هدف اصلی از برگزاری این مسابقات ارتقای توانایی و کسب تجربه دختران ووشوکار برای شرکت در رقابت های برون مرزی است.
وی افزود: نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی در رده های سنی مختلف دعوت و سپس برای اعزام به مسابقات بین‌المللی و جهانی از میان برگزیدگان ترکیب نهایی ملی پوشان مشخص می‌شود.
داودی افزود: مسابقات در بخش های تالو و ساندا برگزار شد و  شهر ساوه نیز به نحو شایسته میزبانی رقابت ها را بر عهده داشت.
مسئول سبک فن زی چوان فدراسیون ووشو ایران، گفت: فدراسیون هر سال و در هر سبک ۲ دوره مسابقه برای بانوان و آقایان در شهرهای مختلف ایران برگزار می کند که مرحله نخست بانوان در ساوه و به احتمال زیاد مسابقات مردان نیز در نهاوند برگزار خواهد شد.
وی افزود: امسال مسابقات کمربند طلایی ووشوکاران مرد و زن برگزار می شود.
داودی گفت: ورزش ووشو به خصوص در میان بانوان جای خود را به خوبی در استان های کشور پیدا کرده و زیرساخت‌های مناسبی نیز در این زمینه ایجاد شده است.
به گفته داودی، از زمان روی کار آمدن رئیس کنونی فدراسیون ووشو، تمرکز و توجه بیشتری به توسعه این ورزش معطوف شده که سبب کسب عناوین متعددی در سطح جهانی برای کشور شد.
ناظر فدراسیون ووشو نیز در مورد مسابقات قهرمانی کشور بانوان نیز گفت: این مسابقات به بالا رفتن توان و بار فنی ورزشکاران کمک شایانی می کند.
 «اعظم عربی» افزود: ووشوکاران حاضر در این رقابت ها با تجربه ای که از آوردگاه ساوه کسب می کنند، برای حضور در رقابت های سطح بالاتر و ملی آماده خواهند شد.
وی گفت: پرورش و شناسایی استعدادهای ووشو به خصوص در سبک های ساندا و تالو از اهداف این دوره از مسابقات است.

۶۵۳۹/۳۰۷۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۵۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین آغاز لیگ هندبال نونهالان استان قزوین، درخشش بوکسورهای قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور و شناخت تیم‌های برتر مسابقات والیبال محلات قزوین اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

در لیگ هندبال نونهالان استان قزوین چهار تیم با هم رقابت خواهند کرد. تیم‌های «مقاومت» آبیک، «پویا» و «کیان» تاکستان به همراه «نوژیان» قزوین برای کسب عنوان قهرمانی به صورت دوره‌ای با هم رقابت خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، این مسابقات از سیزدهم اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

درخشش بوکسورهای قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور

«سیدمحمد میری» و «امیرعلی محمدی» بوکسورهای قزوینی ۲ مدال برنز مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان کشور را از آن خود کردند.

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در سالن ۳۰۰۰ نفری شهر ملایر استان همدان برگزار شد. از استان قزوین نیز تیمی متشکل از هفت بوکسور، یک سرپرست و یک مربی در این مسابقات شرکت کرد.

شناخت تیم‌های برتر مسابقات والیبال محلات قزوین

در مسابقات والیبال محلات قزوین در رده سنی نوجوانان تیم «نوروزیان» قهرمان شد و تیم‌های «شهید انصاری» و «شهرک دانش» رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در رقابت‌های سنی آزاد هم «پارک ملت» قهرمان شد و تیم‌های «هادی آباد» و «نادری» دوم و سوم شدند؛ در این رقابت‌ها ۳۲ تیم با هم‌ رقابت کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ابزار ۱۳ سانتی دندانپزشکی در معده دختر ۲۰ ساله در ساوه
  • خارج کردن ابزار ۱۳ سانتی دندان پزشکی از معده دختر ۲۰ ساله در ساوه
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین