Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیمان معادی بازیگر مطرح سینمای کشور به عنوان نخستین بازیگر فیلم سینمایی «درخت گردو» تازه‌ترین ساخته محمدحسین مهدویان انتخاب شد. تاریخ انتشار: 08:30 - 12 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۸۲۸۶

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیمان معادی بازیگر مطرح سینمای کشور به عنوان نخستین بازیگر فیلم سینمایی «درخت گردو» تازه‌ترین ساخته محمدحسین مهدویان انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این نخستین همکاری پیمان معادی و محمدحسین مهدویان در عرصه سینما محسوب می شود، مهدویان در فیلم جدید خود تغییرات فراوانی داشته و انتخاب معادی برای بازیگر نقش اول مرد نشان دهنده تغییر در شیوه انتخاب بازیگر این کارگردان است. 

البته اخباری مبنی احتمال همکاری مجدد هادی حجازی‌فر با مهدویان شنیده می شود، حجازی فر این روزها در شهر خوی زادگاهش به سر می‌برد، نکته جالب توجه آنجاست که فیلمبرداری و انتخاب لوکیشن فیلم درخت گردو نیز در شهر ارومیه و شهرهای اطراف آن است، این تلاقی احتمال حضور حجازی فر در فیلم مهدویان را دو چندان می کند. 

شنیده می‌شود که فیلم جدید مهدویان علاوه بر معادی از حضور چهره های پرتعدادی برخوردار بوده و نوعی فیلم درخت گردو پر بازیگرترین کار مهدویان در پنجمین تجربه وی در عرصه کارگردانی است. 

محمدحسین مهدویان کارگردان جوان اما موفق سینمای ایران چندی پیش با انتشار عکسی از آغاز تولید پنجمین اثر سینمایی خود با نام "درخت گردو" خبر داد.

مهدویان همواره در آثار قبلی خود به مسائل و اتفاقات جذابی پرداخته و به نوعی امضاء مضمونی برای آثارش پیدا کرده و در فیلم "درخت گردو" هم بار دیگر سراغ واقعه ای معاصر یعنی "بمباران شیمیایی سردشت" رفته است. 

محمدحسین مهدویان بعد از ساخت فیلم "ماجرای نیمروز" که در جشنواره فیلم فجر توانست سیمرغ بلورین بهترین فیلم و سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را به‌دست آورد، سال پیش دومین نسخه از این اثر سینمایی را به جشنواره فجر رساند.

مهدویان بدون شک یکی از استعدادهای درخشان سینمای ایران در سالیان اخیر محسوب می شود که فارغ از نقدهای تخصصی و غیر تخصصی به هیچ وجه نمی‌توان تاثیر وی را در چهار سال گذشته سینما کتمان کرد. کارگردانی که به خوبی با سینمای مستند آشنایی داشته و حال سبکی تلفیقی از مستند و سینما از خود به جا گذاشته است.

محمدحسین مهدویان پس از موفقیت‌های بسیاری که برای ساخت ایستاده در غبار و ماجرای نیمروز کسب کرد به سراغ فیلمنامه لاتاری رفت. فیلمی که هر چند در جشنواره فیلم فجر نتوانست به موفقیت برسد، اما در بخش فروش یکی از پرفروشترین آثار سال ۱۳۹۷ لقب گرفت.

وی بعد از شکست نسبی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر بار دیگر به سراغ سبک اصلی خود یعنی آثار مستند سینمایی رفت و توانست بار دیگر در ماجرای نیمروز تجربه موفقیت آمیز خود را تکرار کند، هرچند این فیلم همچون نسخه اول اثر مورد اقبال رسانه ها قرار نگرفت.

مهدویان هم اکنون ماجرای نیمروز ۲ را در صف اکران می‌بیند، این فیلم از مهرماه اکران خود را آغاز خواهد کرد. هادی حجازی‌فر، بهنوش طباطبایی، محسن کیایی، هستی مهدوی‌، حسین مهری، مهدی زمین‌پرداز، امیر احمد قزوینی و با حضور جواد عزتی بازیگران اصلی قسمت دوم ماجرای نیمروز هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیمان معادی محمدحسین مهدویان درخت گردو هادی حجازی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۵۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، سریال «قطب شمال» به کارگردانی امین محمودی یکتا و با حضور چهره‌هایی نظیر فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی، نازنین بیاتی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی فر، شهرام قائدی، نگار فروزنده، انتشار خود را از شبکه نمایش خانگی آغاز کرده است.

داستان این سریال با اقتباس از رمان کنت مونت کریستو اثر جاودانه الکساندر دوما نویسنده فرانسوی؛ روایتی از زندگی همایون و ارغوان است که در آستانه ازدواج، قربانی خیانتی هولناک می‌شوند. همایون پشت دیوارهای زندان برای انتقام از سامان لحظه‌شماری می کند که مرگ از راه می‌رسد...»

فرزاد فرزین علاوه بر بازیگری به عنوان خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای تیتراژ هم در این سریال حضور دارد.

کد خبر 847370 برچسب‌ها خبر مهم موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا فیلم و سریال ایرانی سینمای ایران

دیگر خبرها

  • رِندی پیمان معادی در «افعی تهران»/ اشکال این اتاق درمان کجاست؟
  • اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ
  • کیلین مورفی با دنباله‌های «۲۸ روز بعد» همراه می‌شود
  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقا چیست؟
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقاً چیست؟
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو
  • عکس سحر دولتشاهی و پیمان معادی وایرال شد
  • عکس| تصویری دیده نشده از پیمان معادی، امین حیایی و بهرام رادان
  • عکس| عکسی دیده نشده از پیمان معادی در جوانی