Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در پی گزارشات متعدد مبنی بر تخلفات بهداشتی در برخی از رستوران‌ها و عدم کیفیت لازم در عرضه غذای سالم، مدعی العموم در راستای احقاق حقوق عامه از تعدادی از رستوران‌های شهرستان رامهرمز بازدید کرد. تاریخ انتشار: 09:40 - 12 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۸۳۷۶ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان گفت: در پی گزارشات متعدد مبنی بر تخلفات بهداشتی در رستوران‌ها و عدم کیفیت لازم در عرضه غذای سالم، بدون هماهنگی قبلی با همراهی ماموران شبکه بهداشت و اماکن عمومی، نیروی انتظامی و شبکه دامپزشکی از تعدادی از رستوران‌های شهرستان رامهرمز بازدید بعمل آمد که تذکرات لازم به بعضی از این رستوران‌ها که مشکلات کمتری داشتند داده شد همچنین از بعضی رستوران‌ها که از شرایط خوبی برخوردار بودند تقدیر بعمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




قاسمی نژاد افزود: در ادامه بازدید از یکی از رستوران‌ها نیز مقدار ۱۰۰ کیلوگرم چربی غیرمجاز کشف که توسط شبکه دامپزشکی معدوم و رستوران متخلف پلمب شد.  
وی تاکید کرد: نظارت بر رستوران‌ها تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه دارد.                                                              

بیشتر بخوانید:   مهلت سه ماهه مدعی العموم برای رفع نواقص جاده‌ای بخش‌های ابوالفارس و رود زرد

فرصت ۱۰ ماهه مدعی العموم برای ساخت اورژانس جدید بیمارستان مادر در رامهرمز   انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان رامهرمز مدعی العموم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۶۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در بازرسی ماموران انتظامی از یک واحد صنفی در شهرستان فلاورجان هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص های ترک اعتیاد غیر مجاز کشف و ضبط شد .
سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست :اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جسد‌های باستانی ۲۷۰۰ در رامهرمز از بین رفتند
  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • شبکه تلویزیونی آمریکایی درباره چین به بلینکن خط داد!
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • تقاضای ارتقاء جایگاه مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی در جلسه هم اندیشی نیشابور
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند