Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@14:00:09 GMT

دستگیری متهم سابقه‌دار در سمنان

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۷۱۵۹

دستگیری متهم سابقه‌دار در سمنان

حسنی، از دستگیری متهم سابقه‌دار در شهر سمنان خبر داد و گفت: این فرد پس از دستگیری به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سرهنگ «عبدالله حسنی» در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در پی گزارش وقوع چند فقره سرقت در شهر سمنان موضوع در دستور کار رسیدگی ناجا قرار گرفت، گفت: ماموران انتظامی در تحقیقات و بررسی‌های اولیه با بهره‌گیری از تجهیزات و فناوری نوین موفق به شناسایی ردپای متهم اصلی پرونده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی استان سمنان، با اشاره به اینکه در بررسی اطلاعات مشخص شد متهم به همراه سه فرد دیگر برای سرقت از غرب کشور به استان سمنان آمده است، اظهارداشت: با اخذ نیابت قضایی و اعزام مأموران برای بازداشت متهمان در اقدام ضربتی و غافلگیرانه، عضو اصلی این باند دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال یافت.

 

وی بابیان اینکه متهم در اظهارت خود علاوه بر سرقت از منازل شهر سمنان به تداوم این کار در دامغان نیز اعتراف کرد، ابراز داشت: ۱۱ فقره سرقت در کارنامه این فرد شناسایی‌شده است که ارزش این اموال  ۳۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

 

حسنی از برخورد شدید با افراد اخلال کرده با نظم و امنیت خبردادوافزود: امنیت خط قرمز پلیس ناجا است و در این حوزه با احدی شوخی و مماشات ندارد از هم استانی‌ها نیز انتظار می‌رود هر گونه مصادیق سرقت را حتما گزارش دهند تا مورد رسیدگی واقع شود.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: روزنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد شهادت امام جواد ع نماز جمعه مجلس ظریف اردبیل بیرجند نشریه شبستان فرمانده انتظامی استان سمنان خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۷۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارقی که اقدام به سرقت طلاجات دختربچه‌های اصفهانی کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشواره طلا از کودکان در برخی محلات سطح شهرستان اصفهان، با توجه به حساسیت آن بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات تخصصی میدانی توسط کارآگاهان مشخص شد سارق با یک دستگاه موتورسیکلت و با پرسه‌زنی در کوچه‌های خلوت اقدام به شناسایی سوژه‌های خود می‌کرده و پس از سرقت گوشواره‌های طلا از کودکان به سرعت متواری می‌شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در نهایت با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی، کارآگاهان مخفیگاه سارق را شناسایی و طی عملیات دقیق متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ ترکیان با اشاره به کشف طلاجات مسروقه به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال از مخفیگاه متهم خاطرنشان کرد: سارق در تحقیقات انجام شده به شش فقره سرقت گوشواره دختربچه‌های اصفهانی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 750792

دیگر خبرها

  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند
  • دزد قطعات پل های آهنی کهریزک دستگیر شد
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند