Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علیرضا مهرگان، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان صومعه سرا گفت: چهارمین جشنواره گلدهی لاله‌های تالابی به میزبانی این شهرستان در روستای هندخاله برگزار شده است.

او، با بیان اینکه اجرای آئین‌های محلی، لافند بازی، کشتی محلی و موسیقی سنتی از جمله برنامه‌های جشنواره گلدهی لاله‌های تالابی بود، افزود: احیاء فرهنگ و آداب و رسوم گیلان از اهداف برگزاری این جشنواره‌های بومی- محلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان صومعه سرا گفت: با اشاره به اینکه بازارچه محصولات کشاورزی هم در حاشیه این جشنواره برپا شده است، گفت: ۲ هزار نفر از جشنواره گلدهی لاله‌های تالابی دیدن کردند.

علیرضا مهرگان افزود: لاله تالابی از جاذبه‌های توریستی تالاب انزلی است و به عنواد نماد این تالاب زیبا تعداد زیادی از مسافران و گردشگران را برای دیدن آن از اقصی نقاط کشور به خود جلب می‌کند که باعث رونق صنعت گردشگری و طبیعت گردی در منطقه می‌شود.

علی مولائی، عضو شورای اسلامی هندخاله هم گفت: در جشنواره گلدهی لاله‌های تالابی ۳۰ قایق تفریحی برای تالاب گردی گردشگران در نظر گرفته شده بود.

 

انتهای پیام/م.ع

برپایی جشنواره گلدهی لاله‌های تالابی در هندخاله صومعه سرا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۸۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا جلالی امام جمعه صومعه سرا در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی این شهرستان به مناسبت هفته سیاسی و عقیدتی سپاه و بسیج و روز معلم، گفت: معلمان باید با تأسی از ائمه اطهار علیهم السلام و علمای دینی در ترویج جایگاه متعالی ولایت و امامت ، فرهنگ و تفکر بسیجی و عفاف و حجاب کوشا باشند.

در این مراسم از ۴۲ نفر از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • جشن ریواس در روستای راونج دلیجان برگزار شد
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آئین گلابگیری در قزوین
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • غذاهای محلی ریشه در آداب‌و رسوم جامعه دارد
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا
  • فصل گلدهی دشت های غربی پایتخت را از دست ندهید | تماشای ریواس های تالون تا شقایق های اخترآباد
  • ثبت جشنواره «گل محمدی و گلاب» شهابیه خمین در تقویم ملی
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود