Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی کارآموزیان مسئول سازمان بسیج رسانه استان از برگزاری بزرگترین دوره آموزش مربیگری سواد رسانه ای در کرمان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی کارآموزیان در گفتگو با "راه آرمان" در رابطه با برگزاری بزرگترین دوره آموزش مربیگری سواد رسانه ای در کرمان گفت: سازمان بسیج رسانه استان با همکاری سازمان فضای مجازی بسیج  و مرکز بین المللی فرهنگی دیجیتال تتیس در نظر دارد جهت افزایش سواد رسانه ای مردم کرمان گامی بزرگ بر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان افزود: این دوره آموزشی برای توانمند سازی مردم کرمان از اقشار مختلف برگزار می گردد و علاقمندان در زمینه های مختلف می توانند کارگاه خود را انتخاب و در تخصصهای رسانه ای موردنیاز شرکت کنند.

کارآموزیان تشریح کرد: بزرگترین دوره آموزش مربیگری سواد رسانه ای با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار می شود و در پایان به شرکت کنندگان گواهینامه ارائه می گردد.

وی ادامه داد: کارگاههای این دوره با موضوع سواد رسانه ها و آداب مصرف رسانه ها  با حضوردکتر محمدصادق افراسیابی ، کلیات رسانه و مبانی جریان شناسی رسانه ها با حضور دکتر مسعود بصیری، اقناع در تبلیغات و سلبریتی ها با حضور سید ناصر نعمتی، جریان شناسی صنعت پورن در رسانه با حضور دکتر رحمان جلالی برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: این دوره ۱۶ مرداد ماه در محل دانشگاه فرهنگیان برگزار می شود علاقمندان جهت ثبت نام می توانند با شماره ۰۹۱۳۷۵۵۵۱۵۷ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۸۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، بزرگترین محفل قرآنی استان توسط سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دنا در روستای تمنک برگزار شد. عمویی نسب رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دنا گفت: این محفل نورانی انس با قرآن باحضور قاریان بین المللی و استانی مسیحیان و محسن رضایی با حضور مردم شهید پرور روستای تمنک همراه با برنامه‌های متنوع برگزار شد. عمویی نسب از تلاش‌های مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، امام جمعه شهرستان دنا، صدا وسیمای استان، دارالقران استان، هیئت‌های مذهبی و مردم شریف روستای تمنک وهمه عوامل اجرایی این برنامه تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • برگزاری فینال جام حذفی در استان کرمان با یک پیش شرط
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان
  • راه مبارزه با روانشناس‌نماها ارتقاء سواد سلامت روانی جامعه است