Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- هری مگوایر در آستانه انتقالی 80 میلیون پوندی از لسترسیتی به منچستریونایتد قرار دارد.
به گزارش آریا، سرانجام داستان هری مگوایر و منچستریونایتد، به پایان خودش نزدیک می شود. دو باشگاه منچستریونایتد و لسترسیتی، صبح امروز در لندن بر سر انتقال بازیکن به توافق رسیده اند. اد وودوارد که امروز شخصا در لندن حاضر شد تا پیشنهاد جدید شیاطین سرخ را به لسترسیتی اعلام کند، به نظر با دست پر بازگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش جان پرسی و سم ولس از تلگراف، رقم انتقال 85 میلیون پوند یا حدود 93 میلیون یورو است. هری مگوایر، مدافع 26 ساله تیم ملی انگلیس و باشگاه لسترسیتی که امروز در بازی دوستانه تیمش برابر آتالانتا حاضر نخواهد بود، به گرانترین مدافع تاریخ فوتبال تبدیل خواهد شد. انتقال مگوایر، رکورد انتقال ویرجیل فن دایک (85 میلیون یورو یا 75 میلیون پوند) را جابجا خواهد کرد.
مگوایر کارش را در تیم شهرش یعنی شفیلد یونایتد آغاز کرد و در سال 2011 و در سن 18 سالگی، اولین بازی خود را برای تیم بزرگسالان آن باشگاه انجام داد. او در سال‌های 2013 و 2014 به جایزه بهترین بازیکن سال شمشیرها دست پیدا کرد و سه فصل پیاپی در تیم منتخب فصل لیگ یک حضور داشت. در سال 2014 در ازای 2.5 میلیون پوند به هال سیتی لیگ برتری پیوست ولی نیاز داشت مدتی به صورت قرضی در ویگان بازی کند. در تابستان 2017 او در انتقالی 17 میلیون پوندی به لسترسیتی ملحق شد. مگوایر فصل پس از آن به تیم ملی انگلیس دعوت شد تا در ادامه در جام جهانی 2018 بدرخشد.
مگوایر متعلق به خانواده‌ای فوتبالی است؛ برادر 22 ساله‌اش لاورنس برای چسترفیلد در لیگ ملی بازی می‌کند. دیگر برادرش یعنی جو هم در 27 سالگی یک فوتبالیست آماتور است. هر دو برادر او هم مدافع هستند. خواهر آن‌ها دایسی هم سابقه بازی در تیم زنان شفیلدیونایتد را در کارنامه دارد. مگوایر که در اصل اسمش یاکوب است ولی او را بر اساس نام میانی‌اش می‌شناسند، در مسابقات مدرسه چسترفیلد استعداد ورزشی خود را نشان داد. در حالی که راگبی بازی می‌کرد، مخصوصا در مسابقات دو و میدانی، دوی 800 متر و پرتاب دیسک تبحر خاصی داشت. البته فوتبال ورزش مورد علاقه‌اش بود. دو سال پس از این که در سال 2016 همراه دوستانش به فرانسه سفر کرد تا تماشاگر رقابت‌های یورو باشد، خود در لباس سه‌شیرها در جام جهانی به میدان رفت.
او در مصاحبه‌ای از علاقه‌اش به جان تری و ریو فردیناند گفته است: «وقتی بزرگ می‌شدم، آن‌ها بهترین زوج دفاعی محسوب می‌شدند.» در ادامه فرصت کار کردن زیر نظر استیو بروس، مدافع سابق منچستریونایتد، یکی از اصلی‌ترین دلایل او برای پیوستن به هال سیتی بود. با وجود داشتن چنین الگوهایی، مگوایر کار خود را به عنوان یک هافبک در فوتبال آغاز کرد؛ این روزها توانایی حمل توپ او به همین خاطر مشهود است.
نیکولاس پپه وینگر باشگاه لیل با انتقالی 80 میلیون یورویی به جمع توپچی ها پیوست، تا نه تنها گرانقیمت ترین خرید تاریخ آرسنال لقب گیرد، بلکه چهارمین بازیکن گرانقیمت تاریخ لیگ برتر انگلیس باشد. به گزارش ترنسفرمارکت، پل پوگبا با انتقالی 105 میلیون یورویی از یوونتوس به منچستریونایتد در تابستان 2016، همچنان گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر انگلیس است. این انتقال مدتی نیز گرانترین انتقال تاریخ فوتبال بود. روملو لوکاکو که در تابستان 2017 با انتقالی 84.7 میلیون یورویی از اورتون به منچستریونایتد پیوست، در جایگاه دوم این لیست قرار گرفته است.
ویرجیل فن دایک با انتقالی 84.6 میلیون یورویی، در ژانویه 2018 از ساوتهمپتون به لیورپول پیوست تا مدتی نیز گرانقیمت ترین مدافع تاریخ فوتبال باشد. انتقال 80 میلیون یورویی کپا آریزابالاگا از بیلبائو به چلسی در تابستان 2018، وی را به گرانترین دروازه بان تاریخ فوتبال بدل کرد. نفر ششم لیست کوین دی بروین است که با 76 میلیون یورو در سال 2015 از وولفسبورگ راهی منچسترسیتی شد. انتقال های 75 میلیون یورویی آنخل دی ماریا از رئال مادرید به منچستریونایتد در سال 2014، 70 میلیون یورویی رودری از اتلتیکو مادرید به منچسترسیتی در تابستان جاری، 67.8 میلیون یورویی ریاض محرز از لسترسیتی به منچسترسیتی در سال 2018 و 66 میلیون یورویی آلوارو موراتا از رئال مادرید به چلسی در سال 2017، در رده های هفتم تا دهم این لیست قرار گرفته اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مگوایر منچستریونایتد تئاتر رویاها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۹۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

به گزارش جام جم آنلاین، هم اکنون در بازار آزاد ارز در میدان فردوسی تهران، معامله‌گران دلار را با قیمت ۶۱۵۰۰ از مردم خریداری می‌کنند و با قیمت ۶۲۵۰۰ تومان می‌فروشند.

معامله‌گران ارز می‌گویند نرخ ارز یک هفته است نزولی شده و بازار ارز از روند صعودی خارج شده و این وضعیت همچنان ادامه دارد و ترس کاهش قیمت دلار، دارندگان ارزهای خانگی را روانه بازار کرده تا قبل از افت بیشتر قیمت‌ها اقدام به فروش کنند.

در همین حال در کانال‌های تلگرامی و در معاملات موسوم به فردایی، قیمت فروش دلار به ۶۱۴۰۰ تومان هم رسیده است.

فعالان بازار ارز با تاکید بر اینکه قیمت‌ها در بازار غیررسمی ارز در یک هفته اخیر روند نزولی داشته است، پیش‌بینی کردند که همین روند کاهشی در هفته جاری ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد
  • نیسان آبی گران شد/ قیمت جدید را ببینید
  • بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه
  • لحظه اصابت موشک یمن به پهپاد گران قیمت آمریکایی | ویدئو