Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@03:46:04 GMT

افزایش ۳۰ درصدی اعتبارات بویین‌میاندشت

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۹۲۴۷

افزایش ۳۰ درصدی اعتبارات بویین‌میاندشت

بویین‌میاندشت_فرماندار بویین‌میاندشت گفت: امسال ۳۱ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی به این شهرستان تخصیص یافته که نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

محمدرضا توسلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان بویین میاندشت با بیان اینکه اعتبار تملک داریی در پروژه‌های نیمه‌تمام هزینه می‌شود، اظهار کرد: برای اجرای پروژه‌های جدید باید مجوز کمیسیون ماده ۳۲ گرفته شود و حداقل ۳۰ درصد پروژه پیشرفت داشته باشد تا امکان جذب بودجه برای آن وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: از مجموع اعتبارات این شهرستان، ۲۳ میلیارد تومان در قالب اعتبارات توسعه متوازن در سرفصل دستگاه‌های بنیاد مسکن، آبفای روستایی، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، فنی و حرفه‌ای و اورژانس شهرستان که سطح اعتبارات تملک دارایی آن‌ها کمتر بوده هزینه می‌شود.

فرماندار بویین‌میاندشت اضافه کرد: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبارات تملک در قالب ردیف استانی و شش میلیارد تومان سهم وزارت نفت بوده است.

توسلی خاطرنشان کرد: امسال ۳۱ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی به این شهرستان تخصیص یافته که نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پروژه هاي عمراني تخصیص اعتبار نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۹۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی جدول مربوط به اعتبار طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای دستگاه‌های اجرایی را تصویب کردند.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول پیوست یک با عنوان «اعتبار طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه دستگاه‌های اجرایی» را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ در توضیح اظهار کرد: جدول پیوست یک مربوط به پروژه‌هایی است که در ماده ۲۳ آمده بود، پروژه‌هایی در ۲ سال گذشته حذف شده بود که ما در این پیوست آوردیم.

وی ادامه داد: این پیوست مربوط به اختصاص اعتباراتی برای زیرساخت‌های کشور است یعنی هر پروژه‌ای که باید اجرا شود در این پیوست آمده است، ما بودجه عمرانی را افزایش داده و هیچ بودجه عمرانی کم نشده است به طوری که بودجه عمرانی از ۳۷۵ همت به ۴۰۰ همت افزایش پیدا کرده است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۵۰ درصدی طرح انتقال آب به اصفهان/ اتفاقات خوشایند حوزه تولید ثمره همدلی مردم است
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • پیشرفت ۹۸ درصدی طرح‌های عمرانی با اعتبارات آلایندگی در بندرماهشهر
  • پرداخت تسهیلات پروژه‌های خودمالکی مسکن متوقف نشده است
  • مجلس با جدول اعتبارات «طرح‌های عمرانی» موافقت کرد
  • تصویب جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است