Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@14:33:33 GMT

خدمت «تنخواه کارت رفاه» توسعه یافت

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۰۴۷۷

خدمت «تنخواه کارت رفاه» توسعه یافت

در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات و توسعه و تسهیل در ارائه خدمت تنخواه کارت رفاه، همچنین افزایش میزان رضایتمندی مشتریان از خدمت موصوف، امکان اخذ گزارش از عملکرد تنخواه کارت، در سامانه معین بانک ایجاد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران؛ گزارش های مذکور با سه زیرمنوی "گزارش لیست کارت های مشتری حقوقی"، "دریافت مانده محدودیت کارت" و "دریافت ریز تراکنش های کارت در بازه زمانی مشخص" در سامانه یادشده آماده بهره برداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خدمت تنخواه کارت رفاه، ویژه مشتریان حقوقی بانک طراحی و از سال 1395 به جامعه مذکور ارائه شده است. با استفاده از این خدمت، شرکت ها یا سازمان ها می توانند به افراد مورد نظر خود (کارپردازان شرکت) این اختیار را بدهند تا با استفاده از کارت های تنخواه، نسبت به مدیریت نقدینگی شرکت تا سقف مبلغ تعیین شده اقدام کنند.

 

گفتنی است، مشتـری حقوقی با استفـاده از این کارت قـادر خواهد بود، از تمامـی خدمات کارت های شتابی اعم از برداشت نقدی، خرید، انتقال وجه، پرداخت قبوض و ... بهره مند شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ازدواج نماز جمعه خطبه های نماز جمعه شهادت امام جواد ع مسجد امام جمعه روزنامه مجلس خراسان جنوبي بانک رفاه کارگران بانک رفاه بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۰۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، یدالله روحانی منش افزود: یک بانوی جوان به علت صدور چک کمتر از یک ماه پیش زندانی شده بود که با کمک استاندار همدان به آغوش خانواده بازگشت.

او تصریح کرد: سرپرست یک خانواده به علت بدهی از یک و نیم ماه پیش زندانی شده بود که از این محل برای آزادی این کارگر استفاده شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان تاکید کرد: ۲۳۲ زندانی جرائم غیر عمد شامل ۲۱۸ مرد و ۱۴ زن سال گذشته در این استان با کمک خیران و فعالیت‌های ستاد دیه و با پرداخت ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

یدالله روحانی منش افزود: این افراد شامل ۱۵۴ محکوم مالی، سه زندانی ناتوان در پرداخت دیه، ۷۴ زندانی مهریه و یک زندانی ناتوان در پرداخت نفقه می‌شود.

او تصریح کرد: شماره حساب‌های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت، شماره حساب ۳۳۲۲۴۳۸۳۱۰۳۸۷۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ بانک انصار آماده دریافت کمک‌های شهروندان است.

دیگر خبرها

  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • ماجرای دعوای هند و شرکت مهندسی توسعه گاز چه بود؟
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی در کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی از کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک دی
  • «ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود