Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: پس از واگذاری این سهمیه توسط شهرداری تبریز، به ما اعلام شد تا روند اداری کمیسیون ماده ۵ را طی کنیم و اقدامات لازم در این مسیر نیز طی شده و از نظر ما این واگذاری هیچ مشکل خاصی ندارد. ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، ایوب بهتاج ظهر امروز با حضور در جمع خبرنگاران، درباره روند واگذاری مالکیت تیم فوتبال شهرداری تبریز اظهار داشت: با توجه به اینکه باشگاه شهرداری قصد واگذاری مالکیت تیم فوتبال دسته یکی خود را داشت، از نخستین روزهای بحث واگذاری مقرر شد که سهمیه این تیم در استان حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس اعلام شهردار تبریز، تنها مشتری این تیم در استان باشگاه علم و ادب تبریز است که قصد حفظ این سهمیه در تبریز را دارد. به همین خاطر، روند واگذاری به این باشگاه توسط شهرداری تبریز طی و این سهمیه به باشگاه علم و ادب تبریز واگذار شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: پس از واگذاری این سهمیه توسط شهرداری تبریز، به ما اعلام شد تا روند اداری کمیسیون ماده 5 را طی کنیم و اقدامات لازم در این مسیر نیز طی شده است و از نظر ما این واگذاری هیچ مشکل خاصی ندارد.

بهتاج در پاسخ به این سؤال که «در صورت قطعیت واگذاری، دلیل مخالفت‌های هیئت فوتبال استان با این موضوع چیست؟»، تصریح کرد: تصمیم‌گیرنده درباره واگذاری سهمیه، شهرداری تبریز است، نه ما و نه سازمان دیگر. ما نمی‌توانیم در این زمینه تصمیم‌گیری کنیم. حالا شهرداری تصمیم گرفته تا سهمیه را به تنها مشتری بومی واگذار کند. هیئت فوتبال نیز تاکنون درباره مخالفت خود با ما نامه‌نگاری نداشته و در صورتی که مشکلی نیز از نظر قانونی وجود دارد ما خوشحال می‌شویم که به‌طور قانونی به ما گزارش شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی ادامه داد: من مصاحبه‌های رییس هیئت فوتبال استان را از گوشه و کنار شنیدم و نمی‌دانم دلیل این صحبت‌ها چیست. روند قانونی طی شده و کسی نمی‌تواند در این زمینه به خاطر نظرات شخصی تصمیم بگیرد.

ایمان سلیمی در تراکتورسازی می‌ماندپیشنهاد اروپایی برای مدافع تراکتورسازی/ تکلیف سلیمی پس از جلسه با مدیران باشگاه مشخص می‌شودحضور 2 بازیکن خارجی در تراکتورسازی منتفی شد

بهتاج در ادامه این گفت‌وگو، از باقی ماندن امتیاز لیگ یکی آذربایجان شرقی در استان ابراز خوشحالی کرد و گفت: از روز نخست دغدغه همه ما این بود که این سهمیه در استان حفظ شود و حالا خوشحالیم که با واگذاری این سهمیه، مشکلی که در استان مازندران رخ داد در استان ما تکرار نشد، ولی نمی‌دانستیم کسانی به فکر موضوعاتی غیر از حفظ سهمیه در استان هستند. بایستی هر چه سریع‌تر اقدامات لازم صورت گیرد تا این سهمیه از دست نرود و در فصل پیش روی شاهد حضور نماینده استان در دسته یک باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی یادآور شد: واگذاری سهمیه شهرداری تبریز به علم و ادب می‌تواند باعث رشد و شکوفایی استعدادهای موجود در استان شود.‌ شاید خوشحال‌کننده‌ترین خبری که در طی این 4 ماه شنیدم، خبر واگذاری این سهمیه به باشگاه علم و ادب بود که باعث می‌شود جوانان استان بتوانند از این سهمیه بهترین استفاده ممکن را داشته باشند.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۱۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ سهمیه ایران در لیگ نخبگان مشخص شد

زارعی درباره سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا توضیحاتی را ارائه کرده است. 

طرفداری | سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا اعلام شده است.

مصطفی زارعی، مدیر صدور مجوز حرفه‌ای در این خصوص گفت:

سهیمه باشگاه‌های ایرانی برای لیگ نخبگان آسیا در سال جاری قطعا 2+1 است. براساس نامه AFC که برای تمامی فدراسیون‌های عضو ارسال شده است، ملاک سهمیه‌بندی باشگاهی هر کشور برای مسابقات آسیایی در سال 2024، رنکینگ فدراسیون‌ها در سال 2022 است.

با مراجعه به سایت AFC  رنکنیگ کشورهای عربستان با 93 امتیاز، ژاپن با 91  امتیاز، کره جنوبی با  88 امتیاز، قطر با 75 امتیاز، ایران با 72 امتیاز و امارات با 64 امتیاز به ترتیب اول تا ششم هستند که بر این اساس سهمیه‌های هر کشور تعیین شده است.

زارعی در پایان گفت:

متاسفانه با توجه به نتایجی که باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا 2023 به دست آورده‌اند از یک سو و موفقیت‌های باشگاه‌های امارات، به احتمال بسیار زیاد سهمیه‌های ما برای لیگ نخبگان فصل بعد که از  شهریور 1404 آغاز خواهد شد کاهش خواهد یافتِ طوریکه احتمالا یک سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی آف خواهیم داشت.
 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • فوری؛ سهمیه ایران در لیگ نخبگان مشخص شد
  • حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • عضو کمیته استیناف: حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • اعتبار ۱۱ هزار میلیارد ریالی برای راههای آذربایجان شرقی
  • تخصیص۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار به طرحهای راه آذربایجان شرقی