Web Analytics Made Easy - Statcounter

حدود ۴۰ نفر از کارگران این شرکت، ظهر امروز با حضور مقابل استانداری قزوین از مسئولان خواستند که به مشکلات آنها رسیدگی کنند.

مرتضی سلیمی راد کارگر ۴۳ ساله شرکت کنتورسازی در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: متاسفانه بی توجهی به پرداخت دستمزدهای کارگران سبب شده که ۲۵ ماه حقوق عقب افتاده داشته باشیم.

وی تعداد کارگران کنونی شرکت کنتورسازی را ۱۶۰ نفر اعلام کرد و گفت: این کارگران که قبلا تعداد آنها به ۳۵۰ نفر می‌رسید، در حال حاضر با مشکلاتی از قبیل بیکاری و نبود پوشش بیمه تامین اجتماعی رو به رو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمی با بیان اینکه شرکت در حال حاضر هیچ گونه فعالیتی ندارد و تعطیل است، گفت: کارگران کنتورسازی نزدیک به یک دهه است که با مشکلات تولید و معیشت مواجه هستند و هنوز هم با سابقه نزدیک به ۲۰ سال باید پشت درب های بسته شرکت بمانند.
شرکت کنتورسازی در زمینه تولید و ساخت انواع کنتورهای برق و لوازم اندازه گیری دیگر مانند کنتورهای آب، گاز و ... فعالیت داشته و در سال ۱۳۸۷ از طریق بازار بورس با سه برابر قیمت پایه به بخش خصوصی واگذار شد.
این شرکت در ادامه به دلیل ضعف مدیریت و مشکلات دیگر همواره با چالش های متعددی در پرداخت حقوق و معوقات کارگران مواجه بوده و از عهده حل این مشکلات بر نیامده است.
استان قزوین حدود چهار هزار واحد تولیدی دارد.

۹۹۲۵* ۶۱۰۱

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان قزوین بخش خصوصی بیکاری تامین اجتماعی حقوق قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۲۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مسائل کارخانه

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، شهروند خبرنگاری در پیامی از بیکار شدن کارگران نساجی بروجرد خبر داده و خواستار رسیدگی مسئولان شده است.  
چند سالی است که نساجی بروجرد در مشکلاتی گرفتار شده است، کارخانه‌ای که بیش از ۳۰ سال با نشان تجاری معروفش  توانسته نه تنها تولیدات خود را در داخل بلکه به خارج از کشور هم  عرضه نماید.
در دی‌ماه سال گذشته،   تعدیل ۵۰۰ نفر از کارگران نساجی بروجرد خبر ساز شد.
مسئولان نساجی بروجرد  اعلام کردند که ۵۰۰ کارگر اخراج نشده بلکه قراردادشان تمام شده است و دیگر نیازی به حضور آن‌ها در کارخانه نیست.
گفته می‌شود بعد از گذشت بیش از یک ماه از سال جدید و  پایان یافتن تعطیلات هنوز این کارخانه فعالیت خود را آغاز نکرده است.
این در حالیست که هرساله ۱۵ فروردین این کارخانه خط‌های تولید را راه‌اندازی می‌کرد و کارگران مشغول به کار می‌شوند.
معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد گفته: مدیریت نساجی بروجرد اعلام کرده که با کمبود نقدینگی روبروست.
به گفته مهدی سراب‌نشین: نساجی بروجرد هم اکنون یک‌هزار و ۵۰۰ کارگر دارد که سه ماه حقوق معوقه دارند و بیمه آنان حدود سه ماه است که پرداخت نشده است.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:
نساجی بروجرد، یکی از بزرگ‌ترین نساجی‌های پارچه ایران است که چندین وقت است کارگران آن با مشکل اخراج و حقوق نگرفتن مواجه هستند. خواهشمندیم رسانه ملی این موضوع را پیگیری کند.

 

 

دیگر خبرها

  • خسارت‌دیدگان خواستار نقشه‌برداری پلاک به پلاک هستند/ آواربرداری پس از تعیین حدود اربعه
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مشکلات کارخانه
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مسائل کارخانه
  • مشکلات اولویت‌دار کارگران و کارفرمایان احصا و مورد رسیدگی قرار گیرد
  • کارگران اردبیلی خواستار حمایت همه‌جانبه مسئولان هستند
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • کارگران مازندران خواستار اجرای بیشتر عدالت اجتماعی