Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا آشناگر روز شنبه در نشست کمیته بهره‌برداری از سامانه هوشمند نظارتی استان سمنان در سالن غدیر استانداری افزود: برخی از مسئولان استان سمنان با ساخت فیلم‌های کوتاه درصدد مستندسازی برای اجرای طرح‌های انجام نداده هستند.

وی خاطر نشان کرد: در استان سمنان رویکردهای بسیار عجیب از سوی برخی از مدیران شاهد هستیم و کار این افراد توجیه اقدام‌های انجام نشده و تنبلی کردن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سمنان تصریح کرد: مسئول اصلی در نصب دوربین‌های نظارتی و ترافیکی در شهرهای استان سمنان، فرمانداران هستند و باید هرچه سریع‌تر این طرح با استاندارد لازم در گام اجرایی قرار گیرد.

آشناگر اضافه کرد: در سال گذشته به محض ورود به سمنان، فرمانداران و شهرداران استان که اجرای این طرح از سوی آن ها در کمیته بهره‌برداری از سامانه هوشمند به تصویب رسید، گفتند تا یک‌ماه آینده دوربین‌های نظارتی و ترافیکی و مرکز پایش تصویری به بهره‌برداری می رسد اما تاکنون این طرح اجرا نشده است.

سمنان با مدیران تنبل شهر هوشمند نمی‌شود

استاندار سمنان گفت: در سفر سال گذشته محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان سمنان برخی مسئولان گفتند که سمنان ظرفیت شهر نمونه هوشمند را دارد اما با مدیران تنبل این طرح محقق نمی‌شود.

آشناگر اضافه کرد: پشت گوش انداختن در اجرای طرح‌ها حد و نصابی دارد و باید ارایه خدمات بر اساس فناوری‌های روز کشور در سمنان انجام شود.

استاندار سمنان افزود: در صورت اجرا نشدن طرح‌ نصب دوربین نظارتی، ثبت تخلف و مرکز پایش ، مدیران مربوط از مسئولیت استعفا دهند.

با دستور علیرضا آشناگر استاندار سمنان، تا سه ماه آینده اجرای طرح پایش تصویری و نصب دوربین در معابری شهری مورد تصویب کمیته پایش تصویری استان سمنان، باید اجرا و تعیین تکلیف شود.

در چهارماهه گذشته ۹ نفر در سوانح رانندگی درون شهری جان باختند.

۷۳۳۹/۷۴۰۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استاندارد دوربین دوربین نظارتی ساخت فیلم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۲۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند

جاویدپورسرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان  گفت: ۳۰ میز خدمت به همت دستگاه‌های اجرایی و در مناطق مختلف طی سفر آیت الله رئیسی و هیات دولت به استان سمنان برپا شد.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: ۹ هزار و ۷۰ درخواست با حضور شهروندان استان در ستادهای ارتباط مردمی با دولت در مناطق مختلف ثبت شد.

این مسوول با بیان اینکه بیشترین ثبت درخواست‌های مردمی در سفر آیت‌الله رئیسی به سمنان از طریق سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت(سامد) با فراوانی ۴۷ هزار و ۵۶۰ درخواست بود، ابراز کرد: بیشترین درخواست‌های مردمی در تماس تلفنی با سامانه سامد در زمینه دریافت تسهیلات بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • درخواست استاندار جدید لرستان برای خودداری از نصب بنر تبریک
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • اولین نشست استاندار لرستان با مدیران اقتصادی
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • وزیر ناتوان و برکنار شده چطور استاندار مازندران می‌شود؟
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد