Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفدراسیون فوتبال آسیا، باشگاه‌های استقلال و ذوب‌آهن ایران را جریمه کرد. ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، آرای جدید خود را صادر کرد که مطابق آن، باشگاه‌های استقلال و ذوب‌آهن ایران جریمه شده‌اند. بخشی از احکام AFC به شرح زیر است:

* باشگاه الزورای عراق به دلیل اتفاقات دیدار مقابل ذوب‌آهن ایران و به خاطر عدم توانایی در سازماندهی مسابقه و هدایت تماشاگران، به یک جلسه بازی بدون تماشاگر و 85 هزار دلار جریمه محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محرومیت هواداران الزورا به نخستین دیدار این تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا موکول می‌شود.

سخنگوی ذوب‌آهن: از الزورا به AFC شکایت می‌کنیم

* باشگاه استقلال به دلیل پرتاب نارنجک هواداران این تیم و به خاطر عدم توانایی در مدیریت هواداران خود در دیدار برابر الدحیل قطر، 10 هزار دلار جریمه شد که در صورت تکرار این مورد، باشگاه با جریمه سنگین‌تری مواجه خواهد شد. این ششمین باری بود که تماشاگران استقلال مرتکب این تخلف شدند.

* باشگاه ذوب‌آهن به دلیل حضور یک تماشاگر این تیم در دیدار برابر الوصل امارات در زمین در پایان مسابقه 4 هزار و 500 دلار، و به خاطر حضور فرد اضافه بر کاروان تیم، 3 هزار دلار جریمه شد. تخلف اول باشگاه ذوب‌آهن برای چهارمین مرتبه تکرار شد.

* باشگاه العین امارات به خاطر دست ندادن بازیکنان این تیم برابر استقلال در دیدار برگشت دو تیم، هزار و 500 دلار پرداخت کند.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط AFC لیگ قهرمانان آسیا ذوب آهن اصفهان استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا ذوب آهن اصفهان استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا ذوب آهن اصفهان استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۳۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم

سرپرست تیم فوتبال استقلال در اولین روز حضورش در تمرین با خبرنگاران صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آتیلا حجازی در حاشیه تمرین امروز(جمعه) استقلال که با حضور هواداران و اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار داشت: خیلی ممونم که تشریف آوردید و تشکر ویژه از هواداران بسیار خوب استقلال دارم. این تشکر به خاطر حضور امروزشان نیست، بلکه به خاطر حضور و حمایت همه جانبه آنها از ابتدای فصل است. امیدواریم که در پایان فصل به آن جایگاهی که دلخواه عزیزان است دست پیدا کنیم.

پیام خطیر پس از کنار رفتن از مدیرعاملی استقلال

وی در مورد حضور دوباره در استقلال و قبول سمت سرپرستی آبی‌پوشان عنوان کرد: نمی‌توانم بگویم صحبت کرده بودیم اما چون از قبل یک صحبت‌ها و زمزمه‌هایی مبنی بر آمدن من بود؛ در نهایت تماس گرفته شد. من در ایران حضور نداشتم اما بلافاصله برای حضور در استقلال، تیم محبوب دوران بچگی‌ام و تیم پدرم، بی‌درنگ آمدم، چون دوست داشتم خدمتی هر چند کوچک به این باشگاه بکنم و خیلی خوشحالم که اینجا حضور دارم.

سرپرست تیم فوتبال  استقلال در پاسخ به این سوال که تغییر کادر مدیریتی آبی‌پوشان را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: اصلاً نمی‌خواهم درباره گذشته صحبت کنم. دید ما رو به آینده است. تمام کسانی که برای استقلال زحمت کشیدند و تلاش کردند، جا دارد از آنها تشکر شود اما الان فقط نیاز به آرامش داریم. نیاز به تمرکز داریم، چون وضعیت، وضعیت حساسی است. امیدوارم که بچه‌ها با تمرکز بالا بتوانند ادامه بازی‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • جریمه ویسی سنگین‌تر از لگد کانتونا در آمد!
  • ویسی به سیم آخر زد؛ اصلا 10 میلیارد جریمه کنید، در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و این می‌شود عدالت؟!
  • واکنش ویسی به جریمه دو میلیاردی/ اصلا نمی دانم چرا جریمه شدم!
  • ویسی نقره داغ شد؛ ۲ میلیارد تومان، ادامه فعالیت به شرط پرداخت در یک هفته!
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل ذوب‌آهن و استقلال| تصمیم نکونام در واکنش به جنجال یک فیلمبردار در فولادشهر +عکس وفیلم
  • جریمه 200 میلیون دلاری بزر‌گترین اپراتور بی‌سیم آمریکا به دلیل فروش اطلاعات کاربران
  • نقره و خودروهای برقی/ نقش فلز نقره در صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر!
  • حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم