Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان در ادامه گفت: پنجره واحد سرمایه گذاری در ابتدای فعالیت، به خوبی عمل می کرد؛ اما ساختار قبلی پنجره دیگر مورد قبول بنده نیست و در حال بازنگری آن هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ دکتر محمدجواد فدایی امروز (12 مرداد) در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه آمار بیکاران تحصیل کرده در استان رو به افزایش است گفت: در استان کرمان حدود  ۱۵ هزار مهندس کشاورزی داریم که تنها یک هزار و 500 نفر مشغول به کار هستند و 13 هزار و 500 نفر آن ها بیکار هستند که جای تاسف دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار کرمان در خطاب به بعضی از مدیران استانی افزود: چرا تصمیماتی که در جلسات گرفته و مصوب می شود اجرایی نمی کنید؟ و اگر مشکلاتی در این مصوبات وجود دارد، چرا در جلسه اعلام نمی کنید تا برای حل مشکل اقدام و پیگیری شود؟

 

 

وی در ادامه گفت: پنجره واحد سرمایه گذاری در ابتدای فعالیت به خوبی عمل می کرد؛ اما ساختار قبلی پنجره دیگر مورد قبول بنده نیست و در حال بازنگری آن هستیم.

 

 

فدایی تاکید کرد: تبصره 18 کارگروه اشتغال با حضور بانک تشکیل شود تا اعتبارات این تبصره در سال 97 بررسی و مورد پیگیری قرار گیرد.

 

وی در خصوص برنامه رفع فقر مطلق هم اظهار داشت: این موضوع نیازمند این است در جلسه آینده توضیحات دیگر داده شود تا این برنامه به خوبی دنبال شود و برای مابقی برنامه ها جلسات طوری تشکیل که تا نیمه اول امسال استان بررسی های لازم را داشته باشند

 

دکتر یدالله موحد هم در این جلسه گفت: اگر دستگاه های قضایی و اجرایی دست در دست هم بدهند، توسعه به طور قابل قبولی رقم می خورد، لذا لازم است موانع پیشرفت کشور در بحث قانونی و انسانی برداشته شود.

 

 

رئیس دادگستری استان کرمان گفت: جای تاسف است در آمارهایی که داده می شود تشکیک وجود دارد، اگر سازمانی گزارش خلاف می دهد، قابل توجیه و پذیرفتنی نیست.

 

 

 

 

 

پایان پیام/667

منبع: شبستان

کلیدواژه: ازدواج بیرجند نماز جمعه خراسان جنوبي شهادت امام جواد ع مسجد خطبه های نماز جمعه شبستان بیرجند کانون های مساجد ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استانداری کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۳۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت مدیر ورزشگاه دستگردی به جلسه بازی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، استادیوم پاس قوامین تهران (دستگردی) به دلیل واقع شدن در محله مسکونی اکباتان و نداشتن گیت ورود تماشاگران چندسالی است میزبان هواداران نبوده اما با این حال بازی‌های خانگی هوادار و پیکان در آنجا برگزار می‌شود.

حال در شرایطی که گفته می‌شود پرسپولیس درخواست مکتوبی برای تغییر محل بازی به منظور برگزاری بازی هوادار با حضور تماشاگران داده است، به نظر می‌رسد محل بازی تغییری نخواهد کرد.

در نامه‌ای که برای برگزاری جلسه بازی هوادار و پرسپولیس به نمایندگان باشگاه‌ها ارسال شده، رونوشتی به مدیر مجموعه ورزشی پاس قوامین نیز وجود دارد تا هماهنگی برگزاری بازی در این ورزشگاه انجام بشود و به این ترتیب تصمیمی برای تغییر محل بازی گرفته نشده است.

این جلسه هماهنگی روز قبل از بازی، جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دعوت مدیر ورزشگاه دستگردی به جلسه بازی پرسپولیس
  • تسریع در اتمام پروژه آزادراه ارومیه تبریز در دستور کار قرار دارد
  • اظهارات رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان در مورد بورسیه صنعتی دانشجویان
  • کرمانی ها ۱۰ روز زیر سایه خورشید می روند
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • ظرفیت کافی برای به‌کارگیری فارغ التحصیلان مامایی وجود ندارد
  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم