Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- خادم‌الشریعه در ادامه نتایح خوب خود در رقابت‌های آزاد هونان در چین برابر استاد بزرگ هندی به تساوی رسید. تاریخ انتشار: 15:22 - 12 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۸۵۷۵

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون شطرنج، دور ششم رقابت‌های آزاد هونان در چین برگزار شد و سارا خادم‌الشریعه نماینده شطرنج ایران برابر نارایانان از هند با ریتینگ ۲۶۱۶ به تساوی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این تساوی مجموع امتیازات خادم‌الشریعه در رقابت‌های آزاد هونان در چین به عدد ۳.۵ رسید. همچنین این تساوی ۲ واحد افزایش ریتینگ برای خادم‌الشریعه به دنبال داشت.

در رقابت‌های آزاد هونان چین ۷۳ شطرنج‌باز از ۱۶ کشور جهان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. در این رقابت‌ها ۶ سوپر استاد بزرگ که ریتینگ بالای ۲۷۰۰ دارند، شرکت کرده‌اند. خادم‌الشریعه نیز با ریتینگ ۲۴۸۱ به عنوان بخت ۴۴ قهرمانی در مسابقات حضور یافته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خادم الشریعه شطرنج باز شطرنج میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۳۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با ۷۵ میلیون تومان جایزه نقدی به مدت ۶ روز در فدراسیون شطرنج برگزار شد.
در پایان این مسابقات تیم شطرنج بانوان نخبگان گیلان به مقام قهرمانی رسید، پیشگام نوین تهران و فیل خوب اراک به ترتیب دوم و سوم شدند.
در لیگ برتر شطرنج بانوان ایران ۸ تیم باشگاه نخبگان گیلان، باشگاه شطرنج افلاک، باشگاه پیشگام نوین رایمند شهر رضا، باشگاه پیشگام نوین تهران، باشگاه اندیشه نوین ساری، باشگاه فیل خوب اراک، باشگاه ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می شوند
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات توافق شده آزاد می‌شوند
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!