Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@21:38:24 GMT

ساماندهی ۳۲ گلزار شهدای گلپایگان

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۳۶۲۸

ساماندهی ۳۲ گلزار شهدای گلپایگان

گلپایگان_رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گلپایگان گفت: از ۳۳ گلزار شهید شهرستان، تاکنون ۳۲ گلزار ساماندهی شدند و گلستان شهدای روستای امامزاده ابراهیم(ع) هنوز ساماندهی نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، خالق محمدشریفی امروز(شنبه) در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این شهرستان با بیان اینکه اگر به فرهنگ ایثار و شهادت اتکا کنیم همه معضلات اجتماعی و اقتصادی برطرف می‌شود، اظهار کرد: باید فرهنگ تلاش جهادی و خدمت بی‌منت که برگرفته از  روحیات شهدا است را به نسل جوان منتقل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ساماندهی گلزار شهدای شهرستان در دستور کار قرار دارد، گفت: از ۳۳ گلزار شهید شهرستان، تاکنون ۳۲ گلزار ساماندهی شدند و گلستان شهدای روستای امامزاده ابراهیم(ع) هنوز ساماندهی نشده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گلپایگان با بیان اینکه تصویر همه شهدای گلشهر و ۸۰ درصد شهدای گلپایگان در میادین این دو شهر نصب شده است، عنوان کرد: ۳۷۳ شهید شهرستان در ۱۲ گلزار سه شهر و ۲۱ گلزار روستاها خاک‌سپاری شده‌اند.

محمدشریفی با بیان اینکه تامین مصالح طرح ساماندهی گلزار شهدای شهرستان برعهده بنیاد شهید است، افزود: در یک سال گذشته برای ساماندهی گلزار شهدای شهرستان ۲۳۳ میلیون تومان توسط بنیاد شهید هزینه شده است.

وی تأکید کرد: یکی از مطالبات خانواده شهدا نصب تصویر شهید در مقابل منازل آن‌ها است که این کار در دستور کار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها قرار دارد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گلپایگانتصریح کرد: طرح ساماندهی گلزار شهدای روستای نیوان سوق با همکاری اداره اوقاف گلپایگان و دهیاری روستا آغاز شده است، ۵۰ میلیون تومان توسط بنیاد شهید برای تأمین مصالح پرداخت شده و ۵۰ میلیون تومان نیز برای احداث سقف نیاز است که هشت میلیون تومان از این مبلغ را اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان برعهده گرفته است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران سالروز بازگشت آزادگان گلپایگان گلزار شهداء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۳۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، کتاب «یوسف گم گشته باز آید» پیرامون زندگی (تولد تا شهادت) سردار سرافراز اسلام شهید یوسف صادقیان یکی از شهدای ماهشهر است.

نویسنده کتاب «یوسف گم گشته باز آید» زندگی شهید صادقیان را تشریح می‌کند و این کتاب سرشار از درس‌های تربیتی، اخلاقی و انسانی برای آحاد جامعه است.

پیکر شهید صادقیان بعد از ۱۴ سال به آغوش خانواده بازگشت و در گلزار شهدای ماهشهر آرام گرفت.

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» به قلم نویسنده و پژوهشگر ماهشهری فاطمه حیاتی تألیف و توسط انتشارات خوش آوازه اریترین در سراسر ایران منتشر شد.

دیگر خبرها

  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر
  • واگذاری زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی
  • واگذاری زمین به خانوارهای ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد