Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@09:07:55 GMT

مشکلات واقعی مردم محله هَلستان نوشهر

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۳۶۴۸

مشکلات واقعی مردم محله هَلستان نوشهر

مریم نوشیروانی : دراین تصاویر سعی شده است مشکلات واقعی مردم ساکن در محله هَلستان (بهارستان جنوبی) شهر نوشهر به وضوح نشان داده شود.
متأسفانه خدمات شهری و عمرانی در این خیابان بسیار بسیار ضعیف است. به طوری که خیابان اصلی هَلستان و کوچه‌های فرعی مملو از زباله است و کنار خیابان از خاک و سنگ ریزه و گِل پر شده است و ماموران شهرداری اصلا خیابان‌ها را نظافت و جارو نمیکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهرداری نوشهر هیچ توجه‌ای به مشکلات این محله ندارند.
در تصاویر، کنار خیابان هَلستان را میبینید که مملو از زباله‌های پلاستیکی است که بازیافت آن سال‌ها طول میکشد.
روکش آسفالت خیابان اصلی بهارستان جنوبی (هَلستان) به شدت خراب و دارای چاله‌های عمیق است و شهرداری هیچ اقدامی جهت رفع این موارد نمیکند بار‌ها توسط اهالی محل از مسولین شورای شهر و شهرداری درخواست رسیدگی شده، اما ترتیب اثری نداشته است.
این خیابان و کوچه‌های فرعی آن مشکل جمع آوری آب‌های سطحی و باران را دارد و آب باران وسط این خیابان تا چندین روز پس از بارش باران باقی میماند.
در تصویر دیگری خیابان هلستان را میبینید که کنار خیابان مملو از خاک است و اصلا پیاده رو ندارد و کانال اب نیز فاقد جدول است؛ و بعضی از قسمت‌های پیاده رو توسط نخاله‌ها و خاک پر شده و مردم و دانش آموزان باید از وسط و کنار خیابان گذر کنند.

خبری از سطل‌های زباله مکانیزه نیست و نظافت اصلا انجام نمیشود.

آب کانال به دلیل مسدود بودن کانال، حدود سه ماه است که از وسط خیابان عبور میکند و این خیابان را شبیه مخروبه‌ای نموده است.


 

منبع: تابناک

کلیدواژه: نگاه شما نوشهر تابناک فردین فرمند شورای نگهبان احسان دلاویز صدور حکم قصاص نجفی حسین آهی هادی رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۳۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بارندگی‌های شدید باعث سیل در خیابان‌های اردبیل شد (فیلم) جاری شدن سیل در نطنز پس از بارش شدید باران (فیلم) آبگرفتگی خیابان‌های شیراز پس از بارندگی شدید (فیلم)

دیگر خبرها

  • اجرای طرح هویتی در خیابان معلم
  • آرزو‌های شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ /دروازه ری در انتظار لباس نو
  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • رفع مشکلات معابر خاکی و پرتردد محله شهدای صفری
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند