Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@22:11:36 GMT

تامین آب سالم برای روستائیان البرز آموزش داده شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۴۲۷۰

تامین آب سالم برای روستائیان البرز آموزش داده شد

به گزارش ایرنا، استان البرز حدود ۲۸۰ روستا دارد که حدود ۱۵۵ هزار نفر در این روستاها سکونت دارند.

تعدادی از از روستاهای استان بنا به عللی مانند کاهش سفره های زیر زمینی و آبهای سطحی با کمبود و قطعی آب مواجه هستند که از طریق تانکرهای سیار آب مورد نیاز آنها تامین می شود.

بر همین اساس ، تامین آب سالم و بهداشتی برای پیشگیری از بیماری ها توسط تانکرهای سیار یکی از اقداماتی است که آبفای روستایی البرز تا زمان تامین منابع پایدار از آن بهره می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کارگاه آموزش توجیهی رانندگان تانکرهای سیار شرکت آبفای البرز ، کارشناسان امور آب و بهداشتی نکات لازم را به رانندگان متذکر شدند.

علی فروتن معاون بهره برداری شرکت آبفای روستایی گفت : با توجه  به اهمیت وحساسیت خدمات آبرسانی با  تانکرهای سیار در سطح روستاهای استان و لزوم رعایت نکات ومباحث آموزشی به ویژه در زمینه بهداشت وتضمین کیفیت آب شرب این کارگاه آموزشی برگزار شد.

وی  هدف از تشکیل این کارگاه آموزشی را شناسایی نقاط قوت و نقاط ضعف و برنامه ریزی برای ارتقاء سطح کیفی آب شرب روستاهای استان البرز بیان کرد.

۷۴۱۰/ ۶۱۵۵

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان البرز البرز آب تامین قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۴۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب شرب سالم و پایدار برای روستای «دره دول» بخش ماژین

محمد محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در اقدامی جهادی و در راستای تداوم ارائه خدمات به مناطق محروم و دور افتاده، با اجرای خط انتقال جدید و اصلاح شبکه داخلی روستای دره دول بخش ماژین شهرستان دره شهر از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره مند شدند.

وی افزود: برای آبرسانی به این روستا خط انتقالی بطول ۳۵۰۰ متر، لوله سایز ۶۳ اجرا و همچنین شبکه داخلی روستا بطول ۵۰۰ با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی شرکت اجرا گردید.

وی اظهار داشت: همچنین یک باب مخزن ۵۰ مترمکعبی توسط بسیج سازندگی و با همکاری فرمانداری با هزینه بالغ ۱۷۰ میلیون تومان احداث گردید.

مدیرعامل آبفای استان با بیان اینکه این پروژه در یک مسیر بسیار سخت و صعب العبور با کمک بخشداری، دهیاری و نیروهای مردمی اجرا گردید، تصریح کرد: خدمت بی منت افتخار ماست که موجب رضایتمندی مردم شد.

کد خبر 6096787

دیگر خبرها

  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • آب شرب پایدار ۲ هزار ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • آب شرب پایدار ۲ هزار نفر ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تامین آب شرب سالم و پایدار برای روستای «دره دول» بخش ماژین