Web Analytics Made Easy - Statcounter

مبشری گفت: اعیاد قربان و غدیر ظرفیت مناسبی برای بصیرت افزایی و جلب مشارکت‌های مردمی در تأمین سبد معیشتی نیازمندان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «قباد مبشری» امروز ( ۱۲ مرداد ) در نشست ستاد بزرگداشت اعیاد قربان و غدیر، گفت: اعیاد غدیر و قربان از اعیاد بزرگ الهی و ظرفیت مناسبی برای بصیرت افزایی و توسعه و جلب مشارکت‌های مردمی در زمینه کمک به نیازمندان و تأمین سبد معیشتی آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله علیه) کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: پیام اعیاد قربان و غدیر ولایت مداری، امام شناسی و جان‌ نثاری در راه معبود بوده و ضرورت معرفت افزایی بصیرتی در دهه امامت و ولایت بسیار محسوس است.

 

وی به برنامه‌های کمیته امداد استان در دهه امامت و ولایت اشاره و یادآور شد: فضاسازی محیطی، ارتباط هوشمند با خیرین، نیکوکاران و حامیان، تهیه سبد کالا، دریافت نذورات نقدی و کالایی، مسابقات فرهنگی، برپایی کاروان‌های زیارتی و استقرار پایگاه‌های جمع‌آوری قربانی و اهداء جهیزیه از مهم‌ترین اقدامات این نهاد در این دهه مبارک است.

 

مبشری به راهبرد هم‌افزایی کمیته امداد استان با نیکوکاران در تأمین گوسفند نذری و گوشت قربانی اشاره و اضافه کرد: هماهنگی‌های لازم با خیرین و حجاج در این زمینه انجام‌ گرفته است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله علیه) کهگیلویه و بویراحمد در پایان از نیکوکاران، خیرین و حجاج دعوت کرد تا با اهداء نذورات و قربانی‌های خود به کمیته امداد، این نهاد را در زمینه کمک‌رسانی به نیازمندان یاری رسانند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: ازدواج بیرجند نماز جمعه خراسان جنوبي شهادت امام جواد ع مسجد خطبه های نماز جمعه شبستان بیرجند کانون های مساجد نذری بصیرت افزایی ولایت مداری مشارکت های مردمی خیرین نیازمندان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) جواد عزتی و شبنم قربانی در اکران مردمی تمساح خونی

(تصاویر) جواد عزتی و شبنم قربانی در اکران مردمی تمساح خونی

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • (تصاویر) جواد عزتی و شبنم قربانی در اکران مردمی تمساح خونی
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است