Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-05@02:15:54 GMT

9نفر از عوامل تیراندازی در کرمانشاه دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۷۸۲۳

سرهنگ حسن حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج از کرمانشاه، از دستگیری 9 نفر که در پنج حادثه جداگانه اقدام به تیراندازی کرده و سبب مجروح شدن و ایجاد رعب و وحشت تعدادی از شهروندان شده بودند، خبر داد.

وی افزود: پنج نفر این افراد در پی نزاع دسته جمعی در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر کرمانشاه اقدام به تیراندازی کرده بودند که با جدیت پلیس امنیت عمومی، مخفیگاه‌های آنان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیات‌هایی جداگانه دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه ادامه داد: عامل ششم تیراندازی نیز چندی پیش در محله 22 بهمن اقدام به این کار کرده و سبب مجروح شدن یکی از شهروندان شده بود که وی نیز با پیگیری‌های پلیس شناسایی و دستگیر شد.

حیدری تصریح کرد: نفر هفتم نیز که تیراندازی وی سبب مجروح شدن یک خانم و یک آقا در شهر کرمانشاه شده بود، با کارهای اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی مخفیگاهش شناسایی و در عملیاتی ضربتی تسلیم ماموران شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه ادامه داد: هشتمین فرد دستگیر شده هم شخصی بود که در شهرک تعاون اقدام به تیراندازی کرده بود که او هم با اقتدار پلیس در یکی از محلات حاشیه‌ای شناسایی و دستگیر شد.

وی با اشاره به دستگیری نهمین عامل تیراندازی‌های اخیر گفت: تیراندازی این فرد موجب وارد آمدن خسارت به اموال شخصی یکی از شهروندان شده بود.

حیدری در پایان از معرفی متهمان دستگیر شده به دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۷۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس

در حادثه تیراندازی شنبه در حومه سن سن دونی واقع در شمال شرقی پاریس یک نفر کشته و تعدادی دیگر به شدت مجروح شدند.

براساس گزارش الیوم السابع، یک منبع پلیس فرانسه امروز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که این حادثه تیراندازی بین جمعه شب تا بامداد شنبه در پارکینگ مرکز فرهنگی در محله سوران در سن سن دونی در شمال شرق پایتخت رخ داد.

پلیس پس از رسیدن به صحنه، چهار مجروح را پیدا کرد که روی زمین پراکنده شده بودند. یک منبع پلیس گفت که یک نفر بلافاصله پس از آن فوت کرد و سه نفر دیگر در وضعیت وخیم به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته یک منبع قضایی، گزارش اولیه حاکی از کشته شدن یک نفر و مجروح شدن تعدادی دیگر است. تحقیقات در خصوص جنایت قتل عمد و اقدام به قتل عمد توسط یک باند سازمان یافته آغاز و تحقیقات به واحد جنایی پلیس قضایی پاریس محول شده است، اما تا صبح شنبه هیچ بازداشتی صورت نگرفت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری
  • مسدود شدن محور سربندر - آبادان
  • «پدرخوانده» در چالوس دستگیر شد
  • اوباش تحت تعقیب در صفادشت شناسایی و در «خوشنام» ملارد دستگیر شد
  • پلیس «پدرخوانده» را در یکی از شهرهای شمالی دستگیر کرد + جزئیات
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز