Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محسن رخصی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به برنامه این نهاد برای تامین بخشی از هزینه‌های ازدواج جوانان مددجو، گفت : پیش بینی می‌شود امسال سه هزار و ۹۳ جوان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه با دریافت کمک هزینه ازدواج زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه در چهار ماهه نخست امسال ۲۰۲ جوان مددجو کرمانشاهی راهی خانه بخت شده اند، گفت : این نهاد بیش از ۵۸۹ میلیون تومان اعتبار به منظور تشکیل زندگی مشترک این جوانان مددجو اختصاص داده است.

وی عنوان کرد: کمیته امداد به نوعروسان و بانوان با ازدواج مجدد کمک هزینه خرید جهیزیه و به پسران تحت حمایت هدیه ازدواج پرداخت می‌کند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه عنوان کرد: اعتبارات ازدواج مددجویی در سال ۹۷ نیز هشت میلیارد و ۲۸۸ میلیون تومان بوده که با این میزان اعتبار بیش از سه هزار و ۷۰۰ جوان کرمانشاهی زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

محسن رخصی با اشاره به اینکه مراجعه به دفاتر امداد و سایت الکترونیکی emdad.ir از راه‌های مشارکت خیران نیک اندیش در ازدواج آسان مددجویان به شمار می‌رود، تاکید کرد: امیدواریم امسال با کمک‌های خیران عرصه ازدواج جوانان بیشتری از افراد پیش بینی شده راهی خانه بخت شوند .

 

 

انتهای پیام/د

آغاز زندگی مشترک سه هزار و ۹۳ جوان تحت حمایت کمیته امداد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۸۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر

به گزارش "ورزش‌ سه"، روابط عمومی باشگاه گل‌گهر اینطور به محتوای مراسمی که امروز در ورزشگاه اختصاصی آنها در سیرجان برگزار شده، پرداخته است: «طی مراسمی در باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر و با حضور اعضای انجمن اهدای عضو ایران، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه، کادرفنی و بازیکنان تیم، این باشگاه به عنوان اولین حامی و سفیر اهدای عضو در میان باشگاه‌های فوتبال کشور معرفی گردید.» 

در مراسم امروز علاوه بر اعضای انجمن اهدای عضو ایران، شاهد حضور بازیکنان و کادر فنی تیم هم هستیم. همچنین اسفندیارپور، مدیرعامل باشگاه، در این گردهمایی برای دقایقی صحبت کرد و سایر اعضای هیئت مدیره باشگاه و کارخانه گل گهر هم حضور داشتند.

گل‌گهر پس از پیروزی در مسابقات جام حذفی این روزها با روحیه بیشتری ادامه مسابقات لیگ برتر و همین‌طور رقابت‌های جام حذفی را دنبال می‌کند و حالا بازیکنان و سایر اعضای باشگاه نیز در اقدامی خیرخواهانه بادریافت کارت اهدای عضو، پس از پایان زندگی به افراد دیگر زندگی خواهند بخشید.

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند