Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@06:53:02 GMT

آتش ساختمان نیمه‌کاره هتل آسمان شیراز خاموش شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۸۷۰۰

آفتاب‌‌نیوز :

ساعت ۱ بامداد روز یکشنبه ۱۳ مرداد، اعلام شد که با شناسایی کانون اصلی، آتش هتل آسمان در شیراز مهار شده و آتش‌نشانان در حال لکه‌گیری نقاط باقی‌مانده هستند. حریق هتل آسمان حوالی ساعت ۱۱ صبح شنبه ۱۲ مرداد آغاز شده بود و بعد از حدود ۱۴ ساعت تلاش مداوم اطفاء شده است.

قائم‌مقام شهردار شیراز به ایسنا منطقه فارس گفت: با توجه به این‌که ساختمان این هتل اسکلت فلزی است و فلز بعد از پنج تا شش ساعت قرار گرفتن در معرض حرارت شدید، دچار اعوجاج می‌شود، بعد از اطفاء باید ساختمان به شکل کامل مورد بازنگری فنی و مهندسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرش فرج‌زاده تاکید کرد: ساختمان در بخشی از قسمت‌ها دچار ریزش شده بود اما به‌دلیل استحکام‌بخشی با بتن به‌طور کامل دچار تخریب نشد.

وی گفت: خیابان رودکی که ساختمان هتل در آن قرار دارد، فعلا مسدود خواهد ماند و تردد سواره در آن ممنوع خواهد بود تا این‌که بازنگری کامل و تصمیم‌گیری در مورد بازسازی یا مقاوم‌سازی نهایی شود.

به گزارش ایسنا تا زمان ارسال این خبر، همچنان آتش‌نشانان و گروه‌های امدادی و پلیس در محل مستقر بوده و تردد در این مسیر ممنوع است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آتش سوزی شیراز آتش سوزی هتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۸۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سی‌وپنجم لیگ جزیره چلسی در ویلا پارک مقابل استون ویلا متوقف شد.

به گزارش ایسنا، استون ویلا در خانه شروع خوبی داشت و با برتری ۲ بر صفر نیمه اول را به پایان رساند اما در نیمه مربیان ورق برگشت و پوچتینیو موفق به تغییر روند بازی شد.

با گل‌های دقایق ۶۲ و ۸۱ مادوئکه و گلگر کار به تساوی کشید و در دقیقه ۹۵ گل آبی‌های لندن توسط VAR رد شد تا بازگشت شاگردان پوچ تکمیل نشود.

با این نتیجه استون ویلا با ۶۷ امتیاز در رتبه چهارم ماند اما در صورت برتری تاتنهام در بازی‌های عقب افتاده‌اش این تیم به جایگاه پنجم جدول سقوط می‌کند و چلسی هم با ۴۸ امتیازی در جایگاه نهم باقی ماند اما هنوز به کسب سهمیه لیگ اروپا امید دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته
  • کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • پنج چیزی که به دست آوردنشان برای ثروتمندان هم سخت است!
  • دمای هوا در البرز به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • پیش بینی آسمان ابری در آدینه استان یزد