Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کانون فرهنگی هنری بیت العباس بیرجند گفت: پرچم متبرک حرم امام علی علیه السلام به کاروان های شادی عید غدیر خم در خراسان جنوبی اهدا می شود.

«محمدحسین فروتنی» به خبرنگار شبستان در بیرجند گفت: همزمان با عید بزرگ غدیر خم، کاروان های شادی که در این روز جهت بزرگداشت این عید عظیم در خیابان ها حضور پیدا می یابند از طرف حرم مطهر حضرت امیرالمومنین (ع) مفتخر به دریافت پرچم متبرکی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته وی، در حاشیه این پرچم، مناسبت‌های ایام غدیر ذکر شده و در صدر آن نیز شعار علی رایة الهدی درج شده است و در گوشه این پرچم نیز مهر عتبه مقدس علوی حک شده و در جای جای این پرچم از شعارهای این مناسبت استفاده شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بیت العباس بیرجند ادامه داد: شادمانی کردن و مجلس گرفتن در اعیاد اسلامی، عملی نیکوست؛ ولی نیکوتر آنکه، در مورد بزرگی آن عید بیندیشیم؛ حضرت امام خمینی رحمه الله در مورد درست زنده نگه داشتن عید سعید غدیرخم می فرماید: «زنده نگه داشتن این عید، نه برای این است که چراغانی بشود و قصیده خوانی بشود و مداحی بشود. اینها خوب است؛ اما مسئله این نیست. مسئله این است که به ما یاد بدهند که چطور باید تبعیت کنیم. به ما یاد بدهند که غدیر، منحصر به آن زمان نیست؛ غدیر در همه اعصار باید باشد و روشی که حضرت امیر در این حکومت پیش گرفته است، باید روش ملت ها و دست اندرکاران باشد. قضیه غدیر، قضیه جعل حکومت است. این است که قابل نصب است؛ والاّ، مقامات معنوی قابل نصب نیست».

 

فروتنی خاطرنشان کرد: افرادی که در خصوص راه اندازی کاروان های شادی در روز عید سعید غدیر خم در استان خراسان جنوبی آمادگی دارند می توانند با شماره 09155616385 تماس حاصل نمایند تا بر اساس اولویت در خصوص روند ثبت نام و دریافت پرچم متبرک قرار بگیرند.

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: ازدواج بیرجند نماز جمعه خراسان جنوبي شهادت امام جواد ع خطبه های نماز جمعه شبستان بیرجند روزنامه ازدواج آسان کانون بیت العباس بیرجند خراسان جنوبي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۹۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر تتلو: پرسپولیس قهرمان نشود چه تیمی بشود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیرحسین مقصودلو ملقب به امیرتتلو خواننده خبرسازی که این روزها در زندان به سر می‌برد و جلسات محاکمه‌اش در حال برگزاری است، ششم اردیبهشت سال ۱۳۹۵ مصاحبه‌ای جنجالی با خبرورزشی داشت که هنوز هم گاهی اوقات در فضای مجازی بازنشر می‌شود.

در گزارش خبرورزشی آمده است: تتلو که آن زمان با وحید شمسایی سرمربی کنونی تیم ملی فوتسال تمرین می‌کرد و سودای حضور در جامعه ورزش را داشت، پیرامون شرایط خودش به خبرورزشی گفت: همه می‌دانند من پرسپولیسی هستم و به همین خاطر از پیروزی این تیم در دربی مقابل استقلال خیلی خوشحال شدم. پرسپولیس توانایی قهرمانی در لیگ شانزدهم را دارد و امیدوارم چنین اتفاقی رخ بدهد.

تتلو در ادامه با تاکید بر این‌که همراه با وحید شمسایی مشغول تمرین است، ادعای بسیار عجیبی را مطرح کرد و گفت: به نظرم انسان‌ها با تلاش و زحمت می‌توانند به اهداف خودشان برسند به همین خاطر من این روزها همراه با آقا وحید شمسایی به شدت مشغول تمرین هستم و دلم می‌خواهد پس از رسیدن به فرم مطلوب بدنی وارد فوتبال شوم. هدف من این است که در جام جهانی ۲۰۱۸ برای تیم ملی فوتبال ایران به میدان بروم!

251 251 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899427

دیگر خبرها

  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • اهدای تندیس عباس خاکی به ۱۰ روحانی در قم
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • ای وای از عشق ؛ عرفان طهماسبی
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • امیر تتلو: پرسپولیس قهرمان نشود چه تیمی بشود؟
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد