Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن کوهکن در گفتگو با خبرنگار مهر در واکنش به تعطیلی روزنامه «وطن امروز» اظهار داشت: وظیفه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این است که مشکلات مالی رسانه های مختلف و به ویژه مشکل کاغذ آنان را حل و فصل کند و اجازه ندهد که رسانه‌ها به دلیل مشکلات مالی تعطیل شوند.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی که قیمت کاغذ بسیار  افزایش یافته است، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید به موقع تدبیر می‌کرد و کاغذ یارانه‌ای را  متناسب با تیراژ در اختیار رسانه ها قرار می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تاکید بر اینکه در تخصیص اعتبار و یارانه به نشریات نباید تبعیض وجود داشته باشد، تصریح کرد: درست نیست که در این شرایط بخشی از رسانه ها به صرف همسو بودن با دولت از مزایای مختلف منتفع شوند و بخشی دیگر به صرف انتقاد از دولت مورد جفا و تبعیض قرار گیرند.

کوهکن با بیان اینکه از دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پذیرفته نیست که به صورت دوگانه با رسانه‌ها برخورد کنند، گفت: از مدیر عامل و صاحب امتیاز روزنامه وطن امروز می خواهم در صورتی که به صرف انتقاد از دولت از دریافت کاغذ یارانه ای و دیگر مزایا محروم شده اند، این مسئله را با ارائه مستندات رسانه ای کنند تا ما پیگیری های لازم را در مجلس انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: فارغ از روزنامه وطن امروز، بنده در صورتی که مطلع شوم که رسانه ای صرفا به دلیل مشی متفاوت با دولت از مزایا محروم شده باشد، پیگیری های لازم را انجام می دهم و از دولت و به ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سوال خواهم کرد و آنان باید پاسخگو باشند.

کد خبر 4683951 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن کوهکن مجلس شورای اسلامی روزنامه وطن امروز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یارانه کمیسیون صنایع و معادن مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۰۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

سید عباس دهقان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در دیدار کارشناسان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در پرتو تعاملی که شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد داشت، تلاش می‌شود با ارائه رویداد‌های هنری و سینمایی نسبت به آگاه سازی مردم اقدام شود.

وی با اشاره به رویداد‌هایی مانند جشنواره تئاتر چتر زندگی که در راستای تحکیم بنیان خانواده است، افزود: هنرمندان و انجمن‌های هنری استان یزد از ظرفیت‌های بالای هنری و حرفه‌ای برخوردار هستند که تجربه نشان داده با فعالیت و ارائه تولیدات هنری توانسته اند در کمک و مساعدت به کاهش معضلات اجتماعی و آگاه سازی عموم نقش دو چندانی داشته باشند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی از سوی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برای هنرمندان را مورد تاکید قرار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • حقیقت زیر پای تمدن افسار گسیخته غربی در حال لگدمال است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • از توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مساله غزه در اجلاس باکو
  • از توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور