Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@17:12:24 GMT

جریمه 400 میلیونی برای گرانفروشان مرغ

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۱۵۴۱

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان شمالی از محکومیت 400 میلیون ریالی برای گرانفروشان مرغ گرم توسط مباشرین توزیع مرغ طرح تنظیم بازار خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدجواد سیدالموسوی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان شمالی اظهار کرد: با گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت در مورد گرانفروشی مرغ گرم توسط مباشرین توزیع مرغ طرح تنظیم بازار در استان، دو فقره پرونده تشکیل و در شعب این اداره کل مورد رسیدگی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: شعب رسیدگی کننده پس از انجام تحقیقات، متخلفین را به ممهور کردن پروانه واحد صنفی به مهر تخلف اول و پرداخت 400 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کردند. منبع: ایسنا   انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۱۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی ۷۵ روز گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تأمین داروی خود نداشته باشند.

بنابر این گزارش، در روزهای اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده و موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با پلن معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب، دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۰، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو، وارفارین را از نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

کد خبر 6096096 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • کمتر از ۵ درصد پزشکان زیرمیزی می گیرند/ جریمه ها بازدارنده است
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار
  • کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • ۵۰۰بوکس سیگار قاچاق در اردبیل کشف شد/جریمه ۴ میلیارد ریالی قاچاقی
  • ۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه
  • سهمیه ارز حج ۱۴۰۳؛ تفاوت ۱۰ میلیونی یورو دولتی و آزاد