Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با اعلام اینکه روند انجام کارهای قرارگاه پیشرفت و آبادانی شهرستان بیجار راضی نیست، گفت: توقع از همکاران و ادارات شهرستان بالاست و بیشتر از این باید کار می شد.

به گزارش ایسنا، منطقه کردستان محمد حسین رجبی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه بیجار که در سالن شهید رحمانی برگزار شد، با اشاره به ظرفیت بی بدیل بسیج و سپاه در شهرستان های استان کردستان اظهار کرد: هر کجا به ظرفیت سپاه و بسیج توجه کرده ایم بهترین استفاده را کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شهرستان بیجار بر خلاف شهرستان های مرزی که ماموریت های امنیتی و مرزی دارند فرصت برای استفاده از ظرفیت بسیج ده ها میلیونی کاملا وجود دارد و قسمت اعظم کارها به ماموریت های بسیج است.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با بیان اینکه با استفاده از بستر جمعیتی بسیج در شهرستان بیجار باید ماموریت های محرومیت زدایی انجام شود، گفت: در حوزه محرومیت زدایی در استان کارهایی انجام و به این فعالیت در بیجار توجه بیشتری شده است.
وی با اعلام اینکه روند انجام کارهای قرارگاه پیشرفت و آبادانی در شهرستان بیجار رضایت بخش نیست، تصریح کرد: توقع از همکاران و ادارات شهرستان بالاست و بیشتر از این باید کار می شد.

رجبی با ذکر اینکه روستای خالی از سکنه علی سرخ پس از ۲۰ سال مهاجرت معکوس داشته است، ادامه داد: ساخت و ساز در این روستا انجام شده و این کار توسط مردم، خیرین، سپاه و ادارات با روند کندی در حال انجام است که، عملکرد خوبی برای مسئولین شهرستان بیجار نیست .
وی با تأکید بر اینکه بالاترین کسوت برای مسئولین و سپاهیان خادمی برای مردم است، خاطرنشان کرد: این را اسلام به ما توصیه کرده است و ما به خادمی مردم افتخار می کنیم.

در پایان این مراسم از تلاش های سعید شعبانی فرمانده سابق سپاه ناحیه شهرستان بیجار تقدیر به عمل آمد و سیدمرتضی میرآقایی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه بیجار معرفی شد .
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استان کردستان استفاده از ظرفیت ساخت و ساز مراسم تودیع و معارفه مهاجرت قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۲۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح آبخیز تا جالیز در لرستان

سید عماد شاهرخی در جلسه با کارشناسان خصوص انعقاد و اهداف قرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و همچنین تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با استفاده از این قرارداد توضیحاتی ارائه داد و با اشاره به همکاری و تعامل بسیج با سازمان جهاد کشاورزی گفت: جهاد و سپاه همواره چه در زمان جنگ و چه در زمان کنونی و حوزه‌ی تولید دوشادوش هم پای کار هستند.
وی بیان کرد: با توجه به روحیه‌ی جهادی نیروهای سپاه و بسیج و همراهی همیشگی آن‌ها امیدواریم بتوانیم با مشارکت با سپاه و بسیج در راستای تحقق شعار سال اقدامات خوبی انجام دهیم.
رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان با اشاره به اجرای کانال‌های آب‌بر که توسط سپاه انجام شده و ایستگاه پمپاژ کلین که توسط بسیج در حال انجام است، تصریح کرد: این پروژه‌ها از پیشرفت خوب و قابل توجهی برخوردارند، ضمن این‌که جهاد کشاورزی بر نظارت خود بر پروژه‌ها راسخ بوده و جدیت عمل دارد، سپاه نیز با همکاری به تمام معنا و اجرای پروژه‌ها به نحو احسن اعلام آمادگی کرده است.
احسان جهانبخش فرمانده بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان نیز توضیحاتی در خصوص اجرای پروژه‌ها ارائه داد و اظهار داشت: تعامل خوبی بین جهاد کشاورزی و بسیج در پیشبرد اهداف وجود دارد و سازمان جهاد همچون بسیج به‌صورت جهادی پای کار است تا کارهای اجرایی را پیش ببرد.
وی تاکید کرد: فعالیت کارهای اجرایی متوقف نخواهد شد و ادامه‌ی کار انجام می‌گیرد و پروژه‌هایی را اجرا خواهیم کرد که سازمان در اولویت کاری خود داشته باشد و به ما ابلاغ نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • اجرای طرح آبخیز تا جالیز در لرستان
  • هدف دنیای صهیونیست تک قطبی شدن جهان است
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد