Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سیدحسین سیدزاده (مدیرعامل صندوق اعتباری) به همراه زهرا حق شعار (مشاور مدیرعامل) با حضور در منزل عبدالوهاب شهیدی، استاد آواز و نوازنده پیشکسوت عود به دیدار و عیادت وی رفت.
به گزراش «موسیقی ما»، سیدزاده در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های هنرمندان پیشکسوت در رشد و اعتلا فرهنگ و هنر کشور گفت: بی شک تکریم و خدمت به اساتید پیشکسوت از مهم‌ترین اهداف صندوق اعتباری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیدزاده افزود: شهیدی زحمات بسیاری در راه حفظ و زنده نگه داشتن آثار موسیقی فراموش شده متحمل شدند. ماقدردان زحمات ایشان هستیم و امیدواریم با حضور اساتیدی مانند استاد شهیدی فرهنگ و هنر ما بیش از پیش در مسیر رشد قرار گیرد. سیدزاده ضمن آرزوی سلامتی برای ایشان از پرداخت کلیه هزینه‌های درمانی این هنرمند توسط صندوق اعتباری هنر خبر داد.
استادعبدالوهاب شهیدی، متولد 1301 در میمه اصفهان خواننده سنتی ایرانی، آهنگساز، استاد آواز و نوازنده عود است.
وی از اوایل دهه 1320 فعالیت هنری خود را با فراگیری آواز، سنتور و عود نزد اسماعیل مهرتاش آغاز کرد. وی سابقه همکاری با استادانی مانند جلیل شهناز، فرامرز پایور، حسین تهرانی، رحمت اله بدیعی، حسن ناهید و محمد اسماعیلی دارد.ایشان چندی پیش به دلیل مشکلات ناشی از کم خونی در بیمارستان بستری شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسین تبریزی درگذشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین تبریزی خبرنگار پیشکسوت و خوشنام سازمان صداوسیما و فعال حوزه شهری صبح امروز - چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳- پس از طی یک دوره بیماری دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار معبود شتافت.

به گزارش شهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه با موضوع حمل‌ونقل عمومی، صبح دوشنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۲- در محل کارخانه واگن‌سازی تهران برگزار شد، از این خبرنگار پیشکسوت تقدیر به عمل آورد.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904297

دیگر خبرها

  • خواننده لرستانی پس از چند سال غیبت به صحنه برمی‌گردد
  • سامان علیپور موسیقی منطقه زاگرس را به تالار وحدت می‌آورد
  • خبرنگار پیشکسوت صداوسیما درگذشت
  • حسین تبریزی درگذشت
  • ماجرای دیدار وزیر ارشاد و رضا رویگری
  • گلیسون برمر، استاد گلزنی با ضربه سر
  • طنین «آواز آن پرنده آتشین» در نمایشگاه کتاب
  • شهید عبدالرضا موسوی؛ از رتبه اول کنکور پزشکی تا شهادت برای فتح خرمشهر/ شهیدی که محل دفنش را مشخص کرده بود
  • به عراق صادرات داریم اما بخاطر مسائل بانکی نمی توانیم پولش را بگیریم!
  • «اُمّ علاء»؛ مادر شهیدی که هفت عزیزش را تقدیم اسلام کرد